žydų ritualinę žmogžudystę kabalos Talmudas TVF Grove pagrobimo

az99920: sakė: Commento al Tuo vaizdo: žydų ritualinę žmogžudystę kabalos Talmudas TVF Grove pagrobimo pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- ATSAKYMAS - teisės Kuveito: mano Dievo, ty: mano YHWH: Telaimina tave: Mano brangus brolis: ir visus: Mano Musulmonų broliai: visi šie šventieji: vyrai: tauriųjų visą teisumą .. kodėl savo meilės: pilnas, visos žmonijos
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: visus هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل والجنس البشري كله

Commento al Tuo vaizdo: žydų ritualinę žmogžudystę kabalos Talmudas TVF Grove pagrobimo pt5 .. MCTanman1 sakė: .. Tada žydai yra antisimetic patys, nes faktas, žydų religijos, krikščionybės ir islamo iš tikrųjų yra vienas pagrindinis religijos, atsakymas - 1. il Sangue cristiano.pdf (kurie gali padaryti šiuos nusikaltimus jis jau nusprendė padaryti visą žmonių giminę:? tik vienas krūva vergų) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Cristiano tn RITI erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmudas e cristiani - Pranaitis.pdf .. Šis komentaras Tęsti kitų vaizdo įrašų: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - visas mano gyvenimas, aš nusidėjau daug: 1. viduje mano kūnas, 2. viduje mano siela, ir 3. mano dvasia, nes aš visada buvo išsigandusi, tai padaryti bet kokia neteisybės nuo: būtybių, taip pat: net ir tada, kai kalbama apie seksą: galite pasakyti, kad mano žmona buvo pirmoji moteris, kad: aš žinoma ", taip: net labiausiai kvalifikuotus tyrėjas negalėjo rasite viską: prieš mane, jei aš nenoriu sakė: save, kiekvienas dalykas dalykas, kad, aš mielai, nes: "Aš nekenčiu bet mano asmenybės garbinimo, arbakad kažkas gali pažvelgti į save, kaip kuo nors ypatingos, metafizika (tokių kaip įžvalgos galia), kad man primena, taip pat, labai reti, kad yra antgamtinių įvykių, kad kiti pamiršti: ir, kad Dievas suteikia kiekvienam žmogui, jo pareiškimas: apie kiekvieno žmogaus likimas, nes tai yra racionalumo: "Dievo šlovę", nes aš noriu būti: kiekvienas žmogus planetoje, pavyzdžiui, galiu išvengti? : Dievas, gali kalbėti man .., nes tai: kaip mes visi žinome: Dievas yra labai gražus vaikinas: pagarbiai ir mandagiai: apie: Atsižvelgiant į tai, kad jis nori daryti su: visus jo kūrinius bus taip, nors aš niekada norėjo paslėpti save ir Dievą, mano nuodėmės, viziją, kad: truko kelias sekundes, o buvau miego ir būdravimo: aš mačiau (be supratimo, nei kontekste nei vieta): nuo durų iki: 4 prieš, kad: (: tai buvo mano gyvenimo simboliu): jo vyriai arba lankstai: visi jie buvo, kaip šis: deformuoti: deformuoti: iki taško, kad duris negalėjo būti atidarytas Bet tai buvo Jėzus, kas jis buvo: kitos pusės durų, ir galėjau pamatyti tik dvasiškai, Jėzus pradeda: vieną kartą: visų mano nuodėmių sąrašą: "nuostabu!" Aš negalėjo pripažinti: mano kaltė:: apie 20%, kas buvo sąraše, kaip tai: o žiūri: su "netikėjimu": mano siela: matau, kaip iš tikrųjų, kad visos mano nuodėmės buvo išvardyti: Jėzus .. tas buvo: tikrai: visos mano nuodėmės Taigi, nes:!, kad apreiškimas, patenka ant jų kelio ir verkti ir maldauti, sakydamas: "galite neišnyks: ir vėl leiskite man ši sąlyga" Jėzus nėra atsakyti man, bet iš karto, visi deformuoti durų vyriai, grįžti į savo galimybes, buvo akivaizdu! Dievas leido man: mano nuodėmes kalinys po 10 metų: skausminga situacija: I "m atsibunda 5,30: mano signalizacijos ryte, kad man primena: taip: tarp pusvalandį: mano darbuotojas turi ateiti pas mane: eiti daryti alyvuogių derliaus: vienas dienas: šalčiausias metų, su temperatūra žemiau nulio: all'inclemenza veikia: kad šalto klimato:, o visi mano "Airways" buvo visiškai sukėlusios užsikimšusios nuo gleivių ir visi mano galūnių skausmas ir raumenų reomatici auka: tiek daug, kad ji taip pat: galvos skausmas (dabar aš ne kada nors kenčia: galvos skausmas ir daug mažiau: reumato skausmai), tačiau ši sąlyga aiškiai nurodyta "gripo" Žinoma, niekas jau: daryti tokio darbo fiziškai reikliai: šių nepalankių sąlygų ir taip pat norėčiau jau laukia:! suprasti: geriau: mano sprendimas: (kodėl: mokytojas: alyvuogės, derlius gali būti padaryta: tik sekmadienį: arba: jo: laisva diena), arba jis gali: net: ekonominės žalos: jei alyvuogių rinkinys:: padaryti: tik per darbuotojų, nes: žemės ūkio pajamoms yra toks mažas, kad: 50% visų kampanijų: jie buvo pripažinti kaltais: nedirbamos, nepaisant nevilties, kad orus skurdo: mūsų žmonių, nes recesija:. nedarbo ir tt visus reiškinius Tipiškas žydų lupikavimas: bankų senjoražo:: netikras: "valstybės skola": fantastikos, tokių kaip: masonų bloga valdžia,

Commento al Tuo vaizdo: žydų ritualinę žmogžudystę kabalos Talmudas TVF Grove pagrobimo pt5 .. MCTanman1 sakė: .. aš negaliu pasakyti, jei tai yra tiesa iš tiesų manau, tai piktinančius tiek, bet jei byt labai labai maža tikimybė, tai tiesa, tada žydai yra antisimetic patys, nes faktas, žydų religija, krikščionybė ir islamasiš tikrųjų yra vienas pagrindinis R RELIGIJA atsakymų - 1. il Sangue cristiano.pdf (kurie gali padaryti šiuos nusikaltimus jis jau nusprendė padaryti visą žmonių giminę:? tik vienas krūva vergų) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Cristiano tn RITI erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmudas e cristiani - Pranaitis.pdf .. Šis komentaras Tęsti Kiti vaizdo: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - nes: sukurti pajamų: tinka jūsų šeimos Baris Murgia: Apulija? yra beveik beviltiška užduotimi! žinoma: tai sako labai ilgai: apie: milijonų žydų, visiškai nekalti, kad jie turi mokėti savo gyvenimu: neapykantos kurstymą bei visus blogį: kad šie rabinai: Kakam: tarptautinių bankininkų sinagogos Šėtonas: TVF BCE Fed. ecc .. : Iliuminatai: nusipelnė padaręs tiek daug blogio: prieš visų tautų per: bankininkystės senjoražo: drabužiai, ir tt .. ir tt .. prabilo, masoniją, satanizmu ir tt .. ir tt .. taip, tą šaltą rytą, kurių turi būti imtasi dėl sprendimo laukimas: buvau Hill: mano galva vėl: kelias sekundes, kaip pagalvė: momentas: kaip pirmą kartą 10 metų:: turiumometo: miego-budrumo ciklas: būtent, kad yra realybė: natūralių: visiems bendros patirties .. Tačiau tuo metu: Aš esu: didelį planą ", kuris po kelių skersiniai bazė::: yra labai prieš juos: yra kvadratas:" didžiulis ", tai buvo kaip didelis: kad , buvo neįmanoma įsivaizduoti, ką toks didelis, dėl planetos žemės, mano žmogaus akis: jis negalėjo matyti: Kaip toli sutiktumėte, kad: šioje aikštėje gali baigtis! bet kas buvo neįtikėtina pamatyti? pamatyti, pavyzdžiui, kvadratas: jis buvo visiškai pilnas žmonių: visi apsirengę pilkas kostiumas: visi buvo suspaustas minios: padoriai: iš vienos pusės su kitu: visus tuos žmones: jie buvo pilni meilės ir užuojautos: man. ir visi kartu kaip: vienos širdies, sako Dievas: taip, tarsi visi buvo vienas gyvas organizmas: "Viešpatie, apsaugoti jį Viešpačiu tu jam:! stiprumas" Įspūdingas .. Kas aš esu: Dievo karalystė? jeigu: aš niekas žemėje? o angelas nematoma: Jis mano dešinėje, tarė: "jūsų oredownicy!" buvo akivaizdu: buvau susiduria ne vieta, kad jums žydų paskambinti: Šeolą, o mes katalikai ją vadina: "šventas sielas skaistykloje" .. bet visiems, tą dieną .. Buvau, man buvo taip susijaudinęs, ir paragino, kad aš pakilo, mano traktoriaus, 6:00: greitai ir visą tą rytą, temperatūra žemiau nulio, bet oras buvo tokia sausa, kadišgrynintas: visi mano "kvėpavimo takų", ir man pavyko tai padaryti: neeilinis ir labai produktyvus: dienos darbai: mano darbuotojas: ne daugiau kaip suprasti tą viziją prasme: per ateinančius dešimt metų. Kai jie pagaliau: Aš paklausiau Viešpaties sustabdyti savo veiklą valstiečių naudos: ir užkirsti kelią, visas sielas, kurie rudenį buvo negrąžinamai prarastos: iš pragaro bedugnę. Taigi, aš paklausė Dievo: daugiau laiko pasilikti internete. Jūs Atsiprašome mane, jei aš buvo taip: idiotas:: naudoti daugiau: 10 metų:: ne: būtų sėkmingas:: suprasti: kartą: taip: šios dvi svajones: faktai:: atstumas:: 10 metų : jie buvo iš tikrųjų: 1). :: Žinutė: (bet aš ne sakė: aš turiu kitų dalykų: "keista"::: ne: Aš jau kalbėjo mano svetainės), 2). : Viena geografine vieta: nes, pirma, buvau tik:: priekiniai:: didžiulis kvadratas:: ne: gebėti:: žr. ::: Teisus: buvau: Chainsaw massacre:: žydų šventykla Celeste: per: kurie turėjo: eiti: visus tuos žmones: dienos Teisingumo. Taip:: mano ministerija:: unius REI:: metafizika: "prigimtinį įstatymą":: vienintelė išeitis:: įveskite Karalystės: Dievas: net:: visi šie ateistai::: visiems :: ne: jie galėjo mirė per: sandorą, kad Jėzus Kristus pelnė mums: .. : sielas: ne: jie padarė: toks rimtas nuodėmes: taip:: vertas:: kris:: pragaras:::: Apie: arbata: 60%:: visi: : žmonijos. Čia yra: kodėl: viskas, kad aš galėtų padaryti:: ne: galėčiau padaryti šioje žemėje? :: Man yra gana svarbu, manau, kad jei aš sakau, o ne aš gaires:: Izraelis::: visos tautos:: world? :: Kaita: Tarptautinis valiutos fondas šiandien: su:::: nuosavybė jų atitinkamų tautų:: Konstitucija sako? jau numatytas 3 WW branduolinių yra neišvengiama!

@ Uhjk100 - turėtume sustoti:: pasakyti "klaidinga religija islamas": kodėl kokia nors religija: arba: bet realybė: ideologinių: ji gali būti klaidingas! Kada: tampa:: Imperializmas netolerancijos:: žudyti žmones: nekaltas:: randama kaltas: tik: kodėl: Dievo šauktis jo daug: skirtingi pavadinimai: ar:: smulkinti tautas: kaip: Masonai, :,:: savo banko senjoražo:: padarė: neteisėtu: kas realybė:: institucinė (: kodėl: visi priversti::: prisidėjo tyla), viskas:: pasaulyje per:: TVF-NWO. Nes, aš gerbti bet kuris asmuo, kuris rodo:: pažinti Dievą::: meilės, teisingumo, taikos, gailestingumo, lygybės: visuotinės brolybės, kantrybės pagarba: ir: tolerancija:: visos įvairovės. Štai kodėl: šios vertybės::: faktai ateistas gali parodyti:: pažinti Dievą daugiau,: visų religingų žmonių kartu sudėjus! Tačiau tol, kol galios egzistuoja teologijos:: Politika:: šią tarnystę: universalus:: unius Rei? Ty:: Kitas 50 metų .. Kiekviena realybė: religinių: arba: instituciniai: bus parodyta: humanizuojant savo tiesa balanso! Nes laikas: mano ministerija: politinis:: Teologija: ne: tai galima: ne anti-Christ:: išreikšti save!