żydowski mord rytualny kabałą Talmud MFW Grove uprowadzenia

az99920: powiedział: commento al tuo video: żydowski mord rytualny kabałą Talmud MFW Grove uprowadzenia PT5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- ODPOWIEDŹ - PRAWO Kuwejt: mój Bóg, tj.: moje YHWH: błogosławię: Mój drogi bracie, a wszyscy: My muzułmańskich braci: świętymi: mężczyźni: cenne: pełny wszelkiej sprawiedliwości .. Dlatego, z miłości: jest pełny, cały rodzaj ludzki
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento al tuo video: żydowski mord rytualny kabałą Talmud MFW Grove uprowadzenia PT5 .. MCTanman1 powiedział: .. A Żydzi są antisimetic się, ponieważ na fakt, religii żydowskiej, chrześcijaństwo i islam jest rzeczywiście jeden podstawowy RELIGIA-ODPOWIEDZI - 1. il sangue cristiano.pdf (którzy mogą zrobić te zbrodnie On już postanowił zrobić całą ludzkość: jeden tylko kilka niewolników) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue cristiano nei Riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e Cristiani - Pranaitis.pdf .. Komentarz NADAL W INNYCH VIDEO: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - w życiu, zgrzeszyłem wiele: 1. wewnątrz mego ciała, 2. w mojej duszy, i 3. w moim duchu, ponieważ zawsze byłem przerażony faktem: do popełnienia niesprawiedliwości przeciwko: stwory, a także: nawet jeśli chodzi o seks: można powiedzieć, że moja żona była pierwszą kobietą, że: Znam " w ten sposób: nawet najbardziej wykwalifikowanych badaczy: nie znajdziesz nic: przeciwko mnie, jeśli ja nie chcę, powiedział:. siebie, wszystko, co rzecz, że ja chętnie, ponieważ: Nienawidzę wszelkich: cześć mojej osobowości, lub że ktoś może patrzeć na siebie, jako kogoś specjalnego jest jednak metafizyki (np. zdolność rozeznania), że nie przypominają mi także, bardzo rzadko, że są nadnaturalne wydarzenia, które inni zapomnieć! i że Bógdaje każdemu człowiekowi, jako jego oświadczenie:. o los każdego człowieka, ponieważ jest to racjonalność: "Chwała Bogu", a ponieważ chcę być: przykład dla każdego człowieka na tej planecie można zapobiec? : do Boga, może mówić do mnie .. bo w rzeczywistości: jak wszyscy wiemy: Bóg jest bardzo miłym facetem: szacunku i uprzejmy: o: szacunek, że chce mieć w stosunku: woli wszystkich istot. więc, choć nigdy nie chciałem się ukryć, do siebie i do Boga, mój grzech, w wizję: że: trwa kilka sekund: Byłem w sen-czuwanie: widziałem (bez zrozumienia: ani kontekście ani miejsce): drzwi: 4 przed: (: to był symbolem mojego życia): jego zawiasy lub zawiasów: wszyscy, tak: zdeformowane: zdeformowane: do tego stopnia, że ​​drzwi nie mógł . otwarcia Ale to był Jezus, który był: po drugiej stronie drzwi, i widziałem tylko duchowo, Jezus zaczyna: raz: aby wykaz wszystkich moich grzechów: "amazing!" Nie mogłem się rozpoznać: mojej winy: albo: około 20%, co było wymienione, np.: podczas oglądania: z "niewiary": w duchu we mnie: Widzę, jak w rzeczywistości, że wszystkie moje grzechy zostały wymienione: przez Jezusa .. to były: naprawdę wszystkie moje grzechy tak, ponieważ: tego objawienia, upadam na kolana, i płakać i błagać, mówiąc: "nie można odejść:. i niech mi jeszcze raz w tym stanie" Jezus nie nie odpowiada mi, ale natychmiast, wszystkie zdeformowane zawiasy drzwi, powrócić do swoich możliwości Było oczywiste: Bóg nie pozwolił mi: być więźniem moich grzechów 10 lat później:. w bolesnej sytuacji: "m obudzony o 5.30: rano mój alarm, że przypomina mi: jak: pomiędzy, pół godziny: mój pracownik musi przyjść do mnie: o, aby przejść do zbioru oliwek: w jednym z dni: najzimniejszych roku, z temperaturami poniżej zera: all'inclemenza narażone: w tym zimnym klimacie: podczas wszystkich moich "dróg" były całkowicie zamkniętych, z śluzu i wszystkie moje kończyny były ofiary na ból mięśni i reomatici: tak bardzo, że również: ból głowy (obecnie, nie zawsze cierpią: ból głowy, i znacznie mniej: bólów reumatycznych), ale warunek ten wyraźnie wskazane "grypy" w miejsce pewnością nikt nie odszedł:. do tego rodzaju pracy, tak wymagający fizycznie: w tych trudnych warunkach, a także nie będą już w oczekiwaniu:. zrozumieć: lepiej: moja decyzja: (dlaczego: nauczyciel: dla oliwki, zbiory mogą być wykonane: tylko, w niedzielę: lub: jego: dzień wolny), lub: może on będzie: jeszcze: to nie straty ekonomiczne: jeśli kolekcji: z oliwek: to było robione do zrobienia: tylko: przez pracowników, ponieważ: dochody w rolnictwie są tak niskie, że: 50% wszystkich kampanii: zostali skazani: do nieużytków, mimo: rozpaczy, że jest godny ubóstwa: naszych ludzi z powodu recesji. bezrobocia itp. wszystkie zjawiska typowe: żydowskiej lichwy: sektora bankowego renty menniczej: i: fake: "długu publicznego": fikcyjne: np.: dla Masonic rząd źle

Commento al tuo video: żydowski mord rytualny kabałą Talmud MFW Grove uprowadzenia PT5 .. MCTanman1 powiedział: .. Nie mogę powiedzieć czy to prawda, to rzeczywiście uważam, że skandaliczne do tego stopnia, ale jeśli byt prawdopodobieństwo bardzo małe to prawda, to Żydzi są antisimetic się, ponieważ na fakt, religii żydowskiej, chrześcijaństwie i islamie jest rzeczywiście jeden podstawowy R RELIGIA-ODPOWIEDZI - 1. il sangue cristiano.pdf (którzy mogą zrobić te zbrodnie On już postanowił zrobić całą ludzkość: jeden tylko kilka niewolników) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue cristiano nei Riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e Cristiani - Pranaitis.pdf .. Komentarz NADAL W INNYCH VIDEO: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - ponieważ: tworzenie dochodu: korzystne dla rodziny na Murgia Bari: Apulia? jest niemal beznadziejnym! Oczywiście: to mówi bardzo długo: o: miliony Żydów całkowicie niewinny, że muszą płacić: z ich życia: nienawiści i wszelkiego zła, że ​​rabini: Kakam: międzynarodowych bankierów z synagogi szatana: MFW BCE FED. ecc .. : Illuminati: Zasłużyliśmy, aby zrobić: tyle zła: przeciw: wszystkich narodów przez: emisji pieniądza bankowego: zużycie, itp. .. itd. .. konspiracji, masonerii, satanizmu, itp. .. itd. .., tak, że na zimno rano w oczekiwaniu na podjęcie decyzji: Byłem skoczni: mojej głowie ponownie: na poduszce przez kilka sekund tak: W chwili: jak 10 lat pierwszy:: mam mometo: cykl sen-czuwanie, a mianowicie, że jest rzeczywistość: naturalne: jak to jest dla wszystkich, wspólne doświadczenia ..Jednak w tej chwili: jestem: na dużej plan: na podstawie której, po kilku: szczeble: istnieje bardzo przed nimi: znajduje się plac: "ogromna", to było duże: że , nie można było wyobrazić sobie coś tak wielka: na planecie Ziemia: dla, moich ludzkich oczu: nie mógł zobaczyć: jak daleko to, że: plac ten może się skończyć!ale to, co było niesamowite zobaczyć? było sprawdzenie, takie jak kwadrat: był całkowicie pełny: osób: wszystkie ubrany w szary garnitur: wszystkie były zwarte tłumy: przyzwoicie: z jednej strony: z innymi: tych wszystkich ludzi: byli pełni miłości i współczucia: dla mnie. i wszyscy razem, jak: z jednym sercem, mówiąc do Boga: tak jakby wszystkie były: jeden żywy organizm: "Panie, Ty go chronić Panie dasz mu:. siłę" Imponująca .. Kim jestem: w królestwie Bożym? jeśli: Jestem nikt na ziemi? podczas gdy anioł niewidoczne: powiedział na prawo ", są waszymi rzecznikami!" było oczywiste: byłem czynienia na: miejsce, że: jesteś Żydów połączenia: Szeol, podczas gdy my, katolicy, to: "święte dusze w czyśćcu cierpiące" .. ale dla wszystkich, w tym dniu .. Byłem byłem: tak podekscytowany, i zachęca, że ​​mam zmartwychwstał, na moim ciągnika o 6:00: szybko: we wszystkim, co rano, temperatura: poniżej zera, ale: powietrze było tak suche, że ma oczyszczone: wszystkie moje "dróg", i byłem w stanie to zrobić: niezwykły i bardzo wydajne: dzień pracy: z mojego pracownika: nie zrozumieć: znaczenie tej wizji: na następne dziesięć lat. Kiedy wreszcie: Poprosiłem Pana, aby zatrzymać: moje działania chłopów, dla korzystania z: a i zapobieżenia, upadek wszystkich tych dusz, które: zostały nieodwracalnie utracone: w otchłań piekła. Tak, prosiłem Boga: z aby mieć więcej czasu na pobyt w Internecie. Wybaczysz mi, jeśli mam tak: idiota: przez: użyć więcej: 10 lat:: nie: aby odnieść sukces:: zrozumieć: raz: jak: te dwa marzenia: fakty: do: odległość: od: 10 lat : były w rzeczywistości: 1). :: Jedna wiadomość: (ale nie powiedział: mam inne rzeczy: "dziwne": o: co: nie: Mówiłem już w moich stronach) i 2). : Pojedyncze miejsce geograficzne: ponieważ, po pierwsze, właśnie: z: przód: do: ogromny plac: do: nie: być w stanie: do: zobaczyć. : A: że: prawo: Byłem: masakra piłą mechaniczną: z: Jewish Temple Celeste: przez: które, gdyby do: go: tych wszystkich ludzi: w dniu: Wyrok.Więc:: mojej posługi: od: unius REI: lub: metafizyki: "prawo naturalne" jest:: tylko opcja: do: wejść do Królestwa: Boga: nawet: do: wszystkich tych ateistów: i:: Każdego :, że:: nie: mogą umrzeć przez:: przymierze: że Jezus Chrystus zasłużył dla nas .. to wszystko: te dusze: nie: popełnili: tak poważne grzechy: tak: przez: godny: od: do spadku:: piekło: jak: jest:: o: herbata: 60%:: wszystkich: : ludzkiego.Oto, dlaczego: wszystko: że: mogłem zrobić,: lub: nie: co mogłem zrobić na tej ziemi? : Do: mnie jest stosunkowo: Myślę, że ważne: że: jeśli powiem, nie: będę miał wskazówek: z: Izrael: i:: wszystkich narodu: z: świat? : Do: zmiany: Międzynarodowy Fundusz Walutowy dzisiaj: z: że: jest: z: własność ich narody jak: Konstytucja mówi? już zaplanowane 3 rd WW jądrowej jest nieunikniony!

@ Uhjk100 - powinniśmy przestać: z: powiedzmy, "fałszywej religii islamu": dlaczego: każda religia: lub: wszystkie rzeczywistości: ideologicznych: może to być fałszywy! Kiedy: staje się: do: Imperializm nietolerancji: do: zabijanie ludzi: niewinnych: że: są winne: tylko: dlaczego: wzywać Boga z jednym z jego wielu: nazwami: lub: do: crush narody jak: Masoneria ma : poprzez:: jego emisji pieniądza banku: że: On uczynił: nielegalne: każda rzeczywistość: z: instytucjonalnej (: dlaczego wszystkie zmuszone: do:: współudział w ciszy), we wszystkim:: świat, poprzez:: jego MFW NWO. Bo będę przestrzegał osobie, która wykaże: z: Poznanie Boga: że: jest: miłość, sprawiedliwość, pokój, miłosierdzie, równości: powszechne braterstwo, szacunek za cierpliwość: i: tolerancja: do: wszystkich różnorodności. Oto, dlaczego: te wartości: także:: ateista w faktach mogą wykazywać: od: do poznania Boga bardziej,: wszystkich ludzi religijnych razem wziętych! Ale, aż moc istnieje teologicznych: i: Polityka: z: tej posługi: uniwersalny: od: unius Rei? Tj.: do: na następne 50 lat .. Każdy rzeczywistości: religijne: lub: instytucjonalnych: pojawi się: humanizację jego prawdziwej równowagi! Ponieważ: w czasie: mojej posługi: politycznej: i: teologii: nie: jest to możliwe: nie antychrysta: od: do wyrażenia siebie!