židovskou rituální vraždu Kabbalah Talmud MMF Grove únosu

az99920: řekl: Commento Al TUO video: židovskou rituální vraždu Kabbalah Talmud MMF Grove únosu PT5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- Odpověď - zákon Kuvajt: Můj Bůh: např.: My YHWH: žehnej: Můj drahý bratře, a všecko: My muslimské bratry: všichni ti svatí: Muži: vzácné: plná všech spravedlnosti .. Proto o své lásce: plná, celé lidské rasy
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento Al TUO video: židovskou rituální vraždu Kabbalah Talmud MMF Grove únosu PT5 .. MCTanman1 řekl: .. Židé pak jsou antisimetic sebe, protože na fakt, židovské náboženství, křesťanství a islám je vlastně jedno základní náboženských odpověď - 1. il sangue cristiano.pdf (kdo může dělat tyto zločiny, které se již rozhodli udělat celé lidstvo: pouze jedna parta otroků) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano Nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf ..3. Talmud e Cristiani - Pranaitis.pdf .. Tento komentář pokračovat v další video: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - v životě, zhřešil jsem hodně: 1. v mém těle, 2. v mé duši, a 3. in svém duchu, protože jsem vždycky děsil fakt: na spáchání injustice proti: zvířata, také: i když přijde na sex: Můžete říct, že moje žena byla první ženou, která: Znám, " takto: i nejzkušenější vyšetřovatel: Nelze se najít něco: proti mně, když jsem sám nechci řekl. sám od sebe, každá věc, věc, kterou jsem si dobrovolně, protože: Nesnáším jakékoliv: uctívání mé osobnosti, nebo že někdo může dívat na sebe, jak někdo zvláštní je však metafyzika (např. soudnost), že se mi připomínají také, velmi vzácné, které jsou nadpřirozené události, že ostatní zapomenout! a že Bůh dává každému člověku, jako jeho prohlášení:. o, o osudu každého člověka, protože je to racionalita: "Sláva Bohu", a protože jsem chtěl být: příklad pro každého člověka na této planetě mohu bránit? : Chcete-li Bůh, mluví ke mně .., protože ve skutečnosti: jak všichni víme: Bůh je velmi příjemný chlapík: uctivý a slušní: about: respekt, který chce mít z hlediska: na vůli všech stvoření . takže, i když jsem nikdy nechtěl skrývat, aby sobě i Bohu, svůj hřích, ve vidění: že trvalo několik sekund, než: Byl jsem ve spánku, probuzení: Viděl jsem (bez porozumění: ani kontext ani místo): dveře: 4 před: (že je to symbol mého života): jeho závěsy nebo závěsy: Všichni byli, takto: deformovaný: deformovaný: do té míry, že se dveře nemohly . být otevřeny, ale to byl Ježíš, který byl, na druhé straně dveří, a viděl jsem pouze duchovně, Ježíš začíná: jednou: aby se seznam všech svých hříchů: "Úžasné!" Nemohl jsem se rozpoznat: Moje vina: buď: cca: 20% z toho, co bylo uvedeno, jako je tento: během sledování: s "nevíře": v mém duchu ve mně: Vidím, as, ve skutečnosti, že všechny mé hříchy byly uvedeny: Ježíš .. to byly: Opravdu: všechny mé hříchy tak, protože:! tohoto zjevení, padnu na kolena, a plakat a prosit, říká: "Nemůžeš jít pryč:. a nech mě znovu v tomto stavu" Ježíš se Neodpověděl jsem, ale hned všechny deformované panty dveří, návrat do jejich funkcí bylo jasné! Bůh by mi dopřál: být vězněm svých hříchů o 10 let později:. v bolestné situaci: I "m vzhůru na 5,30: ráno můj budík, který mi připomíná: jako: mezi půl hodiny: můj zaměstnanec musí přijít ke mně, neboť jít dělat sklizeň oliv: v jednom ze dnů: nejchladnější v roce, s teplotami pod bodem mrazu: all'inclemenza vystaven: v tom chladném podnebí: zatímco všechny své "aerolinie" byly zcela neprůchodnou, z hlenu a všechny mé údy byly kořistí bolest a svalové reomatici: tolik, že to také: bolesti hlavy (teď jsem to nikdy trpět bolestí hlavy: a mnohem méně: revmatické bolesti), ale tato podmínka jasně "chřipka" na místě jistě nikdo by šel:. udělat takovou práci, aby fyzicky náročné: v těchto nepříznivých podmínkách, a také bych se vydali čekat!. pochopit: lepší: mé rozhodnutí: (proč: učitel: na olivy, sklizeň může být provedeno: pouze neděle: nebo: jeho: volný den), nebo: může se: I: mít ekonomické škody: v případě, že kolekce: oliv: To bylo děláno dělat: pouze: přes pracovníky, protože: příjmy v zemědělství jsou tak nízké, že: 50% ze všech kampaní: byli odsouzeni: bude neobdělávané navzdory: zoufalství, které je důstojné chudoby: z našich lidí, protože recese:. nezaměstnanost, atd. Všechny jevy typické: židovské lichvě: bankovní ražebné: a: Fake: "veřejný dluh": smyšlený: např.: na zednářské špatné vládě,

Commento Al TUO video: židovskou rituální vraždu Kabbalah Talmud MMF Grove únosu PT5 .. MCTanman1 řekl: .. Nemohu říci, jestli je to pravda, je tato funkce považuji za pobuřující do rozsahu, ale pokud byt velmi, velmi malá pravděpodobnost, je to pravda, pak Židé jsou antisimetic sebe, protože na fakt, židovské náboženství, křesťanství a islám je skutečně jeden základní R náboženských odpověď - 1. il sangue cristiano.pdf (kdo může dělat tyto zločiny, které se již rozhodli udělat celé lidstvo: pouze jedna parta otroků) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano Nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf ..3. Talmud e Cristiani - Pranaitis.pdf .. Tento komentář pokračovat v dalších VIDEO: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - proto: vytvořte z příjmů: vhodné pro celou rodinu na Murgia Bari: Puglia? je téměř beznadějný úkol! Samozřejmě: To říká, velmi dlouho: o: miliony Židů naprosto nevinný, že musí platit: s jejich životy: nenávist a všeho zlého, že tito rabíni: Kakam: mezinárodní bankéři synagogy Satan: IMF BCE FED. ECC .. : O Illuminati: zaslouží si, aby to učinil tolik zla: proti: všechny národy skrze: Bankovnictví ražebné: oblečení, atd. .. atd. .. spiknutí, zednářství, satanismus, atd. .. atd. .. tak, že na chladné rána čekají na rozhodnutí, která mají být přijata: Byl jsem Hill: hlavu znovu: na polštář na několik sekund jako je tento: V okamžiku: jak 10 roků první: jsem mometo: spánek-cyklus brázdy: totiž, že je realita: přírodní, jak je pro všechny společné zkušenosti .. Nicméně, v tu chvíli: jsem: na velkém plánu: ve spodní části, která se po několika: příčky: existuje velké před nimi: Hostům je k náměstí: "obrovské", bylo to jako velká: to , nebylo možné si představit něco tak velkého: na planetě Zemi: pro, moje lidské oči: on nemohl vidět: jak daleko by se, že toto pole je konec! Ale co bylo neuvěřitelné vidět? bylo vidět, jako je například náměstí: to bylo úplně plný: lidí: všichni oblečeni v šedém obleku: všechny byly davy lidí semknutých: slušně: na jedné straně: S ostatními: všichni ti lidé: byly plné lásky a soucitu: pro mě. a všichni dohromady jako: s jedním srdcem, říká Bohu: jako by všichni byli: jediný živý organismus: "Pane, chránit ho Pán mu dáte!. sílu" Působivý .. Kdo jsem: v Božím království? Pokud se: Jsem nikdo na zemi? zatímco anděl neviditelné řekl po mé pravici "jsou vaše přímluvce!" Bylo jasné: byl jsem z stál na adrese: místo, že si Židé volání: podsvětí, zatímco my katolíci říkáme: "svaté duše v očistci", .. ale pro všechny, ten den .. Já jsem byl: tak nadšený: a povzbuzovat je, že jsem si stoupla, na mém traktoru v 6:00: rychle, a ve všem, co ráno, teplota pod nulou, ale: byl vzduch tak suchý, že se čištěný: Všechny mé "dýchacích", a já jsem byl schopný dělat tak: výjimečné a velmi produktivní: pracovní den: s pracovníkem: ne více rozumět: význam této vize: pro příštích deset let. Když konečně: Zeptal jsem se Pána, aby zastávka: Mé aktivity rolníka, pro prospěch, a pro a zabránit pádu všech těch duší, které: jsou nenávratně ztraceny: do propasti pekla. Tak jsem se zeptal Boha: z mít více času, aby zůstali na internetu. Omluvte mě, když jsem byl tak: idiot: od: použití více: 10 let: pro: ne: být úspěšný: do: pochopit: jednou: jako: ti dva sny: fakta: do: Vzdálenost: v: 10 let : oni byli ve skutečnosti: 1). :: Jedna zpráva: (ale já jsem řekl ne: Mám jiné věci: "divný": z: toho:: Už jsem mluvil na mých stránkách) a 2). : Zeměpisné místo: protože jednak jsem si: o: přední: do: obrovské náměstí: pro: ne:, který je schopen na: vidět. : A: že pravdu: byl jsem: masakr motorovou pilou: z: židovského chrámu Celeste: díky:, které se na: Začátek: tito lidé: den: Soudný. Takže:: Můj ministerstvo: z: unius REI: nebo: metafyziky: "přirozené právo" je:: jediná možnost: pro: Zadejte království: Boží i: pro: všechny tyto ateisty: a: pro: každého : to:: ne: že mohl zemřít až:: pakt: že Ježíš Kristus za nás zasloužili: .. to: ty duše: ne: oni se dopustili: tak těžkých hříchů: Takže: od: hodná: o: k pádu do:: peklo: jako: je:: O: Čaj: 60%: z: all: : lidské rasy. Tady je: proč: všechno,: že bych mohl dělat: nebo: ne: já jsem mohl dělat na této zemi? : Pro: já je relativně: důležité si myslím: že když řeknu, ne: budu mít vedení: z: Izrael: a: o: všechny země: z: World? : Pro: Změna: Mezinárodní měnový fond dnes: s: to:: jsou: vlastnictvím jejich příslušných národů: jako: Ústava říká, že? již naplánované 3 rd WW jaderného je nevyhnutelná!

@ Uhjk100 - bychom měli přestat: o: říká, že "falešné náboženství islámu": proč: žádné náboženství: nebo: žádné reality: ideologické: to může být pravda! Kdy: stane se: do: imperialismu intolerance: pro: zabíjení lidí: nevinný: že se dopustí: jen: proč: dovolávat se Boha s jedním ze svých mnoha: různá jména: nebo: pro: rozdrtit národy jako: Svobodné zednářství se : díky,:: jeho bankovní ražebné: že učinil: Nelegální: všechny reality: z: institucionální (: proč: od nuceného: do:: spoluviníky ticho), ve všem:: Svět, a to prostřednictvím:: jeho MMF NWO.Vzhledem k tomu, budu respektovat každý, kdo prokáže: od: poznání Boha: že je: láska, spravedlnost, mír, milosrdenství, rovnost: univerzální bratrství, úctu k trpělivosti: a: tolerance: pro: všechny rozmanitosti. Tady je: proč: tyto hodnoty: i:: ateista ve skutečnosti může ukázat: z: poznat Boha více o: všichni zbožní lidé dohromady! Ale dokud existuje teologické výkon: a: Politika: z: Toto ministerstvo: univerzální: z: unius Rei? Tj. pro: v příštích 50 letech .. Každý reality: Náboženská: nebo: institucionální: objeví se okno: humanizace jeho opravdová rovnováha!Vzhledem k tomu: v době: své služby: politická: a: Teologie: ne: to je možné: žádné anti-Krista: z: vyjádřit se!