Židovska Kabala obredno ubojstvo Talmuda MMF Grove otmice

az99920: rekao: Commento al Tuo Video: Židovska Kabala obredno ubojstvo Talmuda MMF Grove otmice pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- Odgovor - Zakon o Kuvajt: moj je Allah: tj.: moj YHWH: Neka vas blagoslivlja: Moj dragi brat: i sve: Moj muslimanska braća: svi oni svetaca: ljudi: dragocjeni: puni svih pravednosti .. Zato, svoje ljubavi: je puna, cijela ljudska rasa
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento al Tuo Video: Židovska Kabala obredno ubojstvo Talmuda MMF Grove otmice pt5 .. MCTanman1 rekao: .. Židovi se antisimetic sami, jer za stvari, židovske vjere, kršćanstva i islama je zapravo jedan BASIC RELIGIJA odgovora - 1. il sangue cristiano.pdf (koji mogu učiniti tih zločina je već odlučio napraviti cijeli ljudski rod:? samo jedan hrpa robova) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano Nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmudu e Cristiani - Pranaitis.pdf .. Ovaj komentar se nastaviti iu drugi video: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - u cijeli svoj život, ja sam sagriješio mnogo: 1. unutar moje tijelo, 2. u moju dušu, i 3. u moj duh, jer sam uvijek bila prestrašena činjenicom: da počine bilo nepravde prema: stvorenja, kao i: čak i kada je riječ o seksu: možete reći da je moja supruga bila prva žena koja: poznajem, " ovako: čak i najvještiji istraživač: ne može naći ništa: protiv mene, ako sam ne želi, rekao:. od sebe, svaka stvar što sam ne dragovoljno, jer: Mrzim bilo: obožavanje moju osobnost, ili da netko može gledati na sebe kao nekoga posebnim, međutim, je metafizika (kao što je moć razlučivanja) da, nije me podsjećaju, također, vrlo rijetko, da su nadnaravni događaji, da drugi zaboraviti! i da je Bog daje svakom čovjeku, kao i njegova izjava:. o, sudbina svakog čovjeka jer je racionalnosti: "Slava Boga", i zato želim biti: primjer za svakog čovjeka na planeti mogu spriječiti? : u Boga, može razgovarati sa mnom .. jer, u stvari: kao što svi znamo: Bog je vrlo lijep momak: uljudan i pristojan: o: poštivanje koje on želi imati s obzirom: volje svih svojih stvorenja . Dakle, iako nikada nisam htjela sakriti, sebi i Bogu, moj grijeh, u viziju: da: je trajao nekoliko sekundi, dok: bio sam u snu i budnosti: Vidio sam (bez razumijevanja: ni kontekst ni mjesto): vrata: 4 prije: (da: to je bio simbol života): njegova šarke ili šarke: svi su bili, kao što je ovaj: deformirani: deformirane: do točke, da se vrata ne mogu . biti otvorena, ali, to je bio Isus, koji je bio: na drugoj strani vrata, i mogao sam vidjeti samo duhovno, Isus počinje: jednom: da bi se popis svih mojih grijeha: "Amazing!" Ja ne mogu se prepoznati: moje krivnje: ili: oko 20% što je na popisu, kao što je ovaj: dok gledate: s "nevjericom": u moj duh u meni: vidim, kao i, štoviše, da su sve moje grijehe uvrštena su: Isus .. oni su bili: jako: sve moje grijehe Dakle, zbog: toga objave, padam na koljena: a plakati i moliti, govoreći: "ne možete otići:. i pustiti mene opet u tom stanju" Isus ne me ne odgovoriti, ali odmah, sve deformirane šarke od vrata, vratiti u svoje sposobnosti bilo je jasno: Bog ne bi me pustiti: biti zarobljenik moje grijehe 10 godina kasnije:. u bolno stanje: sam sam budan na 5,30: u jutro moj alarm, to me podsjeća: kao što su: između pola sata: moja radnik mora doći k meni: za ići raditi masline berbe: u jednoj od dana: najhladnijem godine, s temperaturama ispod nule: all'inclemenza izložena: u toj hladnoj klimi: dok se sve moje "dišnih putova" su potpuno okludirana, od sluzi i svim mojim udovima su plijen na bol i mišića reomatici: toliko da ona također: glavobolja (sada, ja nikada ne pate: glavobolje: i puno manje: reumatskih bolova), ali ovo stanje jasno naznačeno "gripe je" na mjestu Zasigurno nitko ne bi otišao:. učiniti takav rad kako bi fizički zahtjevan: u tim nepovoljnim uvjetima, a također ne bih otišao u čekanju:. razumjeti: bolje: moja odluka: (zašto: nastavnik: za masline, berba se može obaviti: samo, u nedjelju: ili: mu: besplatno dan), ili: on može bi: još: imati gospodarsku štetu: ako zbirke: od masline: to je napravio učiniti: samo: preko radnika, jer: prihodi u poljoprivredi su tako nisko, da: 50% svih kampanja: oni su osuđeni: da se neobrađeno usprkos: očaj koji je dostojanstven siromaštva: naših ljudi zbog recesije:. nezaposlenost, itd. sve pojave tipične: židovske lihvarenja: za bankarstvo danak feudnom gospodaru: i: varanje: "javni dug": fiktivne: kao što su: za masonski loše vlasti,

Commento al Tuo Video: Židovska Kabala obredno ubojstvo Talmuda MMF Grove otmice pt5 .. MCTanman1 rekao: .. Ne mogu reći, ako je to istina, infact mi je pretjeran do određenog stupnja, ali ako stan vrlo vrlo mala vjerojatnost je to istina, onda Židovi se antisimetic sami, jer za stvari, židovske vjere, kršćanstva i islama je zapravo jedan BASIC R RELIGIJA odgovora - 1. il sangue cristiano.pdf (koji mogu učiniti tih zločina je već odlučio napraviti cijeli ljudski rod:? samo jedan hrpa robova) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano Nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmudu e Cristiani - Pranaitis.pdf .. Ovaj komentar se nastaviti iu drugi video: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - jer: stvoriti dohodak: prikladno za svoju obitelj na Murgia Bari: Puglia? je gotovo beznadan zadatak! naravno: to govori jako dugo: o: milijuni Židova potpuno nevin, da, oni moraju platiti: svojim životima: mržnja i sve zlo: da ti rabini: Kakam: međunarodni bankari iz sinagoge sotone: MMF pr FED. ecc .. : Od Iluminata: zaslužila da je to učinio: toliko zla: od: svim narodima kroz: bankarstvo danak feudnom gospodaru: odjeća, itd. .. itd. ..zavjera, slobodno zidarstvo, sotonizam, itd. .. itd. .. Dakle, na taj hladno jutro u čeka odluka koje treba poduzeti: Bio sam brdo: moje glave opet: na jastuku za nekoliko sekundi kao što je ovaj: U trenutku: kako 10 godina prvi:: sam mometo: spavati-Ciklus probuditi: naime, da je stvarnost: prirodno: kao što je za sve, zajedničko iskustvo .. Međutim, u tom trenutku: Ja sam: na velikom planu: na bazi, koji nakon nekoliko: Prečke: postoje velike ispred njih: nalazi se trg: "ogromna", to je kao velika: da , nije bilo moguće zamisliti nešto tako veliko: na planeti Zemlji, jer, moj ljudskim očima: on nije mogao vidjeti: koliko bi to: ovaj trg može završiti!ali ono što je nevjerojatno vidjeti? je vidjeti, kao što su trg: to je bio potpuno pun: ljudi: svi odjeveni u sivo odijelo: Svi su bili rame uz rame gužve: pristojno: s jedne strane: s drugim: svi ti ljudi: oni su bili puni ljubavi i suosjećanja: za mene. i, svi zajedno kao što su: s jednim srcem, govoreći Bogu: kao da su svi bili: jedan živi organizam: "Gospodine, ti ga zaštiti vam Gospodin dati mu:. snage" Impresivno ..Tko sam ja: u kraljevstvo Božje? ako: Ja sam nitko na zemlji? dok je anđeo nevidljiv: rekao je da moje pravo ", su vaše zagovornike!" to je očito: Ja sam bio suočen na: mjesto, da: ti Židovi nazovite: Podzemlje, dok mi katolici to nazvati: "svetim dušama u čistilištu" .. ali za sve, taj dan .. Bio sam sam: tako uzbuđen: i poticao, da sam uskrsnuo, na moj traktor u 6:00: brzo: i sve to jutro, s temperaturom: ispod nule, ali: zrak je bio tako suh, koja je pročišćena: sve moje "dišnih putova", a ja sam bio u mogućnosti to učiniti: izvanredni i vrlo produktivan: dan rada: s mojim radnik: nema više razumijevanja: značenje te vizije: za sljedećih deset godina. Kada su napokon: Pitao sam Gospodina da se zaustavi: moje aktivnosti seljaka, za korist: te i spriječiti, pad svih onih duša koje: su nepovratno izgubljena: u ponor pakla. Dakle, JA je pitao Boga: od imati više vremena da ostanu na internetu. Vi oprostite ako sam bila tako: idiot: od: koristite više: 10 godina: za: ne: da budu uspješni: do: razumiju: jednom: kao što su:, ta dva snovi: činjenice: do: udaljenost: od: 10 godina : oni su u stvarnosti: 1). :: Jednu poruku: (ali sam rekao ne: Imam druge stvari: "čudno": od: koji: ne: Već sam govorio u moje web stranice) i 2). : Jedan zemljopisni mjesto: jer, prvo, bio sam samo: o: sprijeda: do: veliki trg: za: ne: biti u stanju: da: to vidjeti. : I: da: pravo: sam: Chainsaw Massacre: o: Židovska hram Celeste: kroz: koji je na: ide: sve one ljude: dan: presude. Dakle:: Moje ministarstvo: od: unius REI: ili: metafizike: "naravnog zakona" je:: jedina opcija: za: ući u Kraljevstvo: od Boga, čak: za: sve ove ateiste: i: za: tko : da:: ne: mogli su umrli kroz:: Savez: da je Isus Krist zaslužio za nas: .. sve to: one duše: ne: su počinili: tako ozbiljne grijehe: to: od: dostojan: od: do pada u:: pakao: kao što su: je: do: o: čaj: 60%: od: sve: : ljudske rase. Evo je: zašto: sve,: da: Ja mogu učiniti,: ili: ne: ja mogu učiniti na ovoj zemlji? : Za: mene je relativno: važno mislim: da: ako kažem, ne: ću imati vodstvo: o: Izrael: i: od: sve nacije: od: svijet? : Za: promjena: Međunarodni monetarni fond danas: s: da: je: od: vlasništvo njihovih naroda: kao što su: Ustav kaže? već zakazana 3. svjetskog nuklearnog je neizbježan!

@ Uhjk100 - mi trebali prestati: od: kažu, "lažne religije islama": zašto: svaka religija: ili: bilo koji stvarnost: ideološki: to može biti lažno! Kada: postaje: do: Imperijalizam netolerancije: za: ubojstvo ljudi: nevina: da: se krivim: samo: zašto: zazivati ​​Boga s jednim od svojih mnogih: različita imena: ili: za: satrti naroda: kao što su: slobodno zidarstvo ne : kroz:: njegova banka danak feudnom gospodaru: da, on je napravio: protuzakonito: svaki stvarnost: o: institucionalnih (: zašto: sve prisiljeni: do:: sudionici tišina), u svemu:: svijet, kroz:: MMF-NWO. Jer, ja ću poštovati svaku osobu koja pokazuje: od: Znati Boga: da: je: ljubav, pravda, mir, milosrđe, jednakost: univerzalnog bratstva, poštivanje strpljenje: i: tolerancija: za: sve različitosti. Evo je: zašto: ove vrijednosti: i:: ateist u činjenice može prikazati: o: upoznati Boga više od: svi religiozni ljudi staviti zajedno! No, sve dok vlast postoji teološke: i: Politika: od: ovu službu: univerzalna: od: unius Rei? Ie: za: sljedećih 50 godina .. Svaka stvarnost: vjerski: ili: institucionalni: bit će prikazan: humanizirajući njegovu istinsku ravnotežu! Jer: u vrijeme: moje ministarstvo: političkim: i: teologija: ne: to je moguće: ne anti-Krista: od: do sebe izraziti!