Kabbalah pembunuhan ritual Yahudi Talmud IMF Grove penculikan

az99920: SAID: Commento al Tuo video: Kabbalah pembunuhan ritual Yahudi Talmud IMF Grove penculikan pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- JAWAPAN - UNDANG-UNDANG Kuwait: saya Allah: iaitu: YHWH saya: memberkati anda: saudara yang ku kasihi dan semua: Saudara-saudara saya: semua orang-orang kudus: lelaki: berharga: penuh semua kebenaran .. mengapa, cinta anda penuh, seluruh umat manusia
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento al Tuo video: Kabbalah pembunuhan ritual Yahudi Talmud IMF Grove penculikan pt5 .. MCTanman1 SAID: .. maka Yahudi sedang antisimetic diri mereka, kerana hakikatnya, agama Yahudi, Kristian dan Islam adalah sebenarnya SATU ASAS AGAMA-JAWAPAN - 1. il sangue cristiano.pdf (yang boleh melakukan jenayah-jenayah ini Beliau telah memutuskan untuk melakukan seluruh bangsa manusia:? satu tandan hanya hamba) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano Nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3.Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. COMMENT INI TERUS DALAM VIDEO LAIN: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - dalam sepanjang hidup saya, saya telah berdosa banyak: 1. di dalam badan saya, 2. di dalam jiwa saya, dan 3. dalam semangat saya kerana saya sentiasa takut oleh fakta: untuk melakukan sebarang ketidakadilan terhadap makhluk, juga: walaupun ia datang untuk seks: anda boleh mengatakan bahawa isteri saya adalah wanita pertama bahawa: Saya telah mengenali, " begini: walaupun penyiasat yang paling mahir: tidak akan mendapati apa-apa terhadap saya, jika saya sendiri tidak mahu berkata: diri sendiri, perkara yang tiap-tiap benda yang bahawa, saya rela karena: Saya tidak suka mana-mana: ibadat personaliti saya, atau bahawa seseorang boleh melihat pada diri saya sendiri, sebagai seorang yang istimewa, metafizik (seperti kuasa kecerdikan), tidak mengingatkan saya, juga, sangat jarang berlaku, yang adalah peristiwa-peristiwa yang luar biasa, bahawa orang lain lupa: dan bahawa Tuhanmemberikan kepada setiap manusia, sebagai pernyataan:, nasib setiap manusia sejak itu, ia adalah rasionalnya: "Maha Suci Allah", dan kerana saya mahu menjadi satu contoh untuk setiap manusia di planet ini, saya boleh mencegah? : kepada Tuhan, boleh bercakap dengan saya .. kerana, sebenarnya seperti yang kita semua tahu: Allah adalah seorang lelaki yang sangat bagus: hormat dan sopan: kira-kira: berkenaan bahawa dia mahu dengan berkenaan: akan semua makhluk ya, walaupun saya tidak pernah mahu untuk menyembunyikan, kepada diri saya sendiri dan kepada Allah, dosa saya, dalam satu penglihatan: bahawa: telah berkhidmat beberapa saat semasa: Saya telah di bangun tidur: Saya telah melihat (tanpa memahami konteks: tidak mahupun tempat): pintu ke: 4 sebelum: (bahawa: ia adalah simbol kehidupan saya): engsel atau engsel: mereka semua, seperti ini: cacat: cacat: titik, bahawa pintu tidak dapat . akan dibuka Tetapi, ia adalah Isa yang dia: di sebelah yang satu lagi pintu, dan saya boleh melihat hanya rohani, Isa bermula: sekali: untuk membuat senarai semua dosa saya: "menakjubkan!" Saya tidak dapat untuk mengiktiraf: rasa bersalah saya: sama ada: kira-kira 20% daripada apa yang telah disenaraikan, seperti ini: sambil menonton: dengan "tidak percaya": dalam semangat saya dalam masa saya: saya lihat, seperti, sesungguhnya, bahawa semua dosa-dosa saya telah disenaraikan: oleh Yesus .. mereka ialah: benar-benar: semua dosa saya Oleh itu, kerana: wahyu itu, saya jatuh berlutut dan menangis dan merayu, sambil berkata: "anda tidak boleh pergi:. dan izinkan saya sekali lagi dalam keadaan ini" Isa tidak tidak menjawab saya, tetapi, dengan serta-merta, semua engsel cacat pintu, kembali kepada keupayaan mereka terbukti: Tuhan akan tidak membiarkan saya: menjadi banduan dosa-dosa saya 10 tahun kemudian: dalam keadaan yang pedih: I 'terjaga m pada 5,30: di pagi oleh penggera saya, yang mengingatkan saya:: antara, setengah jam: pekerja saya mesti datang kepada saya untuk pergi ke musim menuai buah zaitun: dalam salah satu hari: paling sejuk tahun ini, dengan suhu di bawah sifar: all'inclemenza terdedah: dalam iklim yang sejuk: manakala semua "airways" saya benar-benar occluded, dari mukus dan semua anggota badan saya menjadi mangsa sakit dan otot reomatici: sehingga ia juga: sakit kepala (sekarang, saya tidak pernah mengalami: sakit kepala: dan banyak kurang: sakit reumatik) tetapi, keadaan ini jelas menunjukkan "influenza" di tempat Sudah tentu tiada siapa yang akan pergi:. untuk berbuat demikian jenis kerja fizikal menuntut: dalam syarat-syarat yang buruk dan juga saya tidak akan pergi dalam menunggu:. difahami: lebih baik: keputusan saya: (Sebabnya: seorang guru: untuk zaitun, tuaian boleh dilakukan: sahaja, Ahad: atau: hari percuma), atau:: itu dia boleh: walaupun mengalami kerosakan ekonomi: jika pengumpulan: zaitun: ia telah dibuat lakukan: hanya melalui para pekerja, kerana: pendapatan dalam bidang pertanian begitu rendah, bahawa:50% daripada semua kempen mereka telah disabitkan: akan diusahakan walaupun: berputus asa yang bermaruah kemiskinan: orang-orang kita kerana kemelesetan:. pengangguran, dan lain-lain semua fenomena biasa: riba Yahudi: perbankan hak pemilik tanah: dan: palsu: "hutang awam": fiksyen: seperti: bagi kerajaan buruk Masonic,

Commento al Tuo video: Kabbalah pembunuhan ritual Yahudi Talmud IMF Grove penculikan pt5 .. MCTanman1 SAID: .. i tidak boleh mengatakan jika ini adalah benar, Malah i merasa keterlaluan setakat, tetapi jika byt kebarangkalian yang sangat kecil ini adalah benar, maka Yahudi sedang antisimetic diri mereka, kerana hakikatnya, agama Yahudi, Kristian dan islam sebenarnya SATU AGAMA R ASAS-JAWAPAN - 1. il sangue cristiano.pdf (yang boleh melakukan jenayah-jenayah ini Beliau telah memutuskan untuk melakukan seluruh bangsa manusia:? satu tandan hanya hamba) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano Nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. COMMENT INI TERUS DALAM VIDEO LAIN: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - kerana: mewujudkan pendapatan: sesuai untuk keluarga anda pada itu Murgia Bari: Puglia? hampir satu tugas yang sia-sia! kursus: ini mengatakan sangat lama: about: berjuta-juta orang Yahudi yang benar-benar tidak bersalah, yang, mereka perlu membayar: dengan kehidupan mereka: kebencian dan segala kejahatan: bahawa ini rabbi: Kakam: bank-bank antarabangsa Syaitan rumah ibadat: IMF SM Fed. ECC .. : Illuminati: telah patut yang dilakukan oleh banyak jahat: terhadap: oleh seluruh umat manusia melalui: perbankan hak pemilik tanah: haus, dan lain-lain .. dan lain-lain .. konspirasi, Freemasonry, Satanisme, dan lain-lain .. dan lain-lain .. jadi, pada pagi yang sejuk dalam menunggu untuk keputusan yang perlu diambil: Saya bukit: kepala saya sekali lagi: di atas bantal untuk beberapa saat seperti ini: Dalam sebentar: bagaimana 10 tahun pertama:: Saya telah mometo: tidur-jaga kitaran: iaitu yang realiti: asli: untuk semua, satu pengalaman yang biasa .. Walau bagaimanapun, pada masa itu: Saya: pada pelan besar: pada asas yang, selepas beberapa: janjang: ada yang besar di hadapan mereka: terdapat persegi: "yang besar", ia adalah seperti yang besar: , tidak mungkin membayangkan sesuatu yang begitu besar: di planet bumi: untuk, mata manusia saya: dia tidak dapat melihat sejauh mana akan bahawa: persegi ini boleh berakhir! tetapi apa yang luar biasa untuk melihat? adalah untuk melihat, seperti kuasa dua: ia adalah benar-benar penuh: orang: semua berpakaian dalam saman yang kelabu: semua orang ramai berasak-desak: sopan: sebelah: dengan yang lain: semua orang-orang yang mereka penuh dengan kasih sayang dan belas kasihan: bagi saya. dan semua bersama-sama sebagai: dengan hati yang tunggal, berkata kepada Tuhan: seolah-olah semua adalah: organisma hidup tunggal: "Tuhan, anda melindungi dia Tuhan anda memberikan kepadanya:! kekuatan" Kemegahan .. Siapakah saya: dalam kerajaan Tuhan? sekiranya: saya tidak ada sesiapa di muka bumi?manakala malaikat yang tidak kelihatan: katanya di sebelah kanan saya, "penolong!" ia adalah jelas: saya yang dihadapi di tempat, bahawa: anda orang-orang Yahudi memanggil: Sheol, manakala kita Katolik memanggilnya: "roh-roh suci dalam purgatori" .. tetapi untuk semua, hari itu .. Saya saya: begitu teruja dan menggalakkan itu, saya telah meningkat, pada traktor saya pada jam 6:00: dengan cepat dan dalam semua pagi itu, dengan suhu di bawah sifar, tetapi: udara begitu kering, yang telah suci: "saluran udara" saya, dan saya telah mampu untuk berbuat demikian: luar biasa dan sangat produktif: kerja satu hari: dengan pekerja saya: tiada lagi untuk memahami erti wawasan itu: untuk sepuluh tahun akan datang. Apabila mereka akhirnya: Saya bertanya kepada Tuhan untuk menghentikan aktiviti-aktiviti saya petani, untuk mendapat manfaat dan bagi dan mencegah, kejatuhan semua orang roh-roh yang: persiapan hilang: dalam jurang neraka. Jadi, saya bertanya kepada Tuhan: untuk mempunyai lebih banyak masa untuk tinggal di internet. Maafkan saya jika saya telah: bodoh: oleh: menggunakan lebih: 10 tahun:: tidak: berjaya:: memahami: sekali::, kedua-dua impian: fakta:: jarak:: 10 tahun : mereka dalam realiti: 1). : A: satu mesej: (tetapi saya tidak berkata: Saya mempunyai perkara-perkara yang lain: "pelik":: yang: tidak: saya sudah bercakap dalam laman saya) dan, 2). A: satu tempat geografi: kerana, pertama, saya hanya:: depan:: kuasa dua yang besar:: tidak: boleh:: lihat.:: Yang:: saya: Pembunuhan Beramai-ramai Chainsaw:: Celeste Kuil Yahudi: melalui: yang, terpaksa: pergi: semua orang-orang: hari: kiamat. Jadi:: kementerian saya:: unius REI: atau: metafizik: "undang-undang semula jadi" ialah: yang:-satunya pilihan: for: masukkan Kerajaan: Allah: walaupun:: semua ini atheis: dan:: sesiapa : yang:: tidak: mereka mungkin telah meninggal dunia melalui:: perjanjian: bahawa Yesus Kristus telah berhak untuk kita: .. ia semua: orang-orang roh-roh: tidak mereka telah melakukan dosa-dosa yang begitu serius:: oleh: layak:: jatuh:: neraka: sebagai::: kira-kira: teh: 60%:: semua: : umat manusia. Di sini ialah: sebabnya: segala-galanya,:: saya boleh lakukan,:: tidak: saya boleh lakukan di atas muka bumi ini? :: Saya adalah relatif: yang penting saya fikir: bahawa: jika saya katakan, tidak, saya akan mempunyai petunjuk:: Israel: dan:: semua negara:-dunia yang:? : Untuk: perubahan: Kumpulan Wang hari ini Kewangan Antarabangsa (IMF): dengan: bahawa::: harta negara-negara masing-masing: sebagai: Perlembagaan menyatakan? sudah dijadualkan 3 rd WW nuklear tidak dapat dielakkan!

@ Uhjk100 - kita harus berhenti:: berkata, "agama Islam yang palsu": mengapa: mana-mana agama: atau: realiti mana-mana: ideologi: ia boleh palsu! Bila: menjadi:: Imperialisme sikap tidak bertoleransi:: membunuh orang yang tidak bersalah: bahawa: didapati bersalah: hanya: mengapa: menyebut nama Allah dengan salah satu dari banyak: nama-nama berlainan: atau: untuk menghancurkan bangsa-bangsa: sebagai: Freemasonry tidak : melalui:: bank hak pemilik tanah itu: bahawa: beliau telah menyalahi undang-undang: realiti:: institusi (: mengapa: semua terpaksa:: a: complicit senyap), dalam segala-galanya:: dunia, melalui:: . IMF-NWO Kerana, saya akan menghormati mana-mana orang yang menunjukkan:: Kenali Tuhan: bahawa: adalah: kasih sayang, keadilan, keamanan, rahmat, kesaksamaan: persaudaraan sejagat, menghormati kesabaran: dan: toleransi, kerana: kepelbagaian semua. Di sini ialah: sebabnya: nilai-nilai ini: juga: satu: seorang ateis dalam fakta-fakta yang boleh menunjukkan:: untuk mengenali Tuhan, semua orang agama meletakkan bersama-sama! Tetapi, sehingga kuasa wujud teologi: dan: Politik:: kementerian ini: sejagat:: unius Rei? Iaitu: untuk: untuk 50 tahun seterusnya .. Realiti: agama: atau: institusi: akan ditunjukkan: memanusiakan baki yang sebenar! Kerana dalam masa yang: kementerian saya: teologi:: politik dan tidak ia adalah mungkin untuk: tidak anti-christ:: untuk menyatakan dirinya sendiri!