juudi rituaal mõrva Kabala Talmud IMF Grove röövimise

az99920: Ütles: Commento al TUO video: juudi rituaal mõrva Kabala Talmud IMF Grove röövimise pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- VASTUS - seadus Kuveidi: minu Jumal: st: minu YHWH: õnnistagu sind: Mu kallis vend: ja kõik: Minu moslemi vennad: kõik pühakud: Mehed: kallis: täis kõike õigust .. miks, oma armastust: on täis, kogu inimsugu
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento al TUO video: juudi rituaal mõrva Kabala Talmud IMF Grove röövimise pt5 .. MCTanman1 ütles: .. Juudid mida antisimetic ise, sest tegelikult, juudi religioon, kristlus ja islam on tegelikult üks Religioon-Vastan - 1. il sangue cristiano.pdf (kes võib teha nende kuritegude? Ta on juba otsustanud teha kogu inimsugu: ainult üks kamp orje) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano nei Riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf ..See kommentaar jätkata MUUD VIDEO: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - kõikides mu elu, ma olen pattu teinud palju: 1. sees mu keha, 2. sees mu hing, ja 3. minu vaim, sest ma olen alati olnud hirmunud asjaolu: toimepanemises ebaõigluse vastu: olendid, samuti: isegi kui see puudutab seksi: sa ei saa öelda, et mu naine oli esimene naine, et: Ma ei tundnud, " Seega: isegi kõige kogenumad uurija: ei leiad midagi: vastu mind, kui ma ise ei taha ütles: iseenesest, iga asja. asi, et ma hea meelega, sest: ma vihkan olemas: kummardada minu isik, või et keegi võib vaadata ennast, sest keegi eriline! aga on metafüüsika (näiteks võimu arukalt), et ei meenutad mulle ka, väga harva, mis on üleloomulikud sündmused, mida teised unusta: ja et Jumal annab igale inimesele, kui tema avaldus: umbes, saatus iga mees. kuna see on otstarbekuse: "Jumala auks", ja kuna ma tahan olla: näiteks iga inimese kohta planeedil? võin hoida : Jumala poole, on võimalik minuga rääkida .. sest tegelikult: nagu me kõik teame: Jumal on väga tore poiss: lugupidav ja viisakas: about: austama, et ta tahab olla suhtes: tahtest kõigi oma olenditega . nii, kuigi ma pole kunagi tahtnud peita, et mina ja Jumal, mu patt, et visiooni, et: on kestnud paar sekundit ja samal ajal: Ma olin une-ärkveloleku: olen näinud (ilma arusaam: ei kontekstis ega koht): uks: 4 enne: (see: see oli sümbol minu elus): oma hinged või hingede: nad kõik olid, nagu see: deformeerunud: deformeerunud: punkt, et uks ei saanud avada. Aga see oli Jeesus, kes ta oli: juures teisel pool ukse ja ma nägin ainult vaimselt, Jeesus alustab: üks: teha nimekirja minu patud: "hämmastav!" Ma ei suutnud üles tunnistama: minu süü: kas: umbes 20%, mis oli loetletud, nagu see: vaadates: koos "uskumatus": ka mu vaim minus: ma näen, sest tõepoolest, et kõik minu patud olid loetletud: Jeesus .. need olid tõesti: kõik mu patud! Seega, kuna: selles ilmutust, ma langeb põlvili: ja nutma ja paluma, öeldes: "te ei saa minna: ja lubage mul jälle see tingimus." Jeesus ei ei vastanud mulle, kuid kohe, kõik deformeerunud hinged ukse tagasi oma võimeid! Oli selge: Jumal ei ole andke mulle: olla vang minu patud. 10 aastat hiljem: valus olukorda: I olen ärkvel kell 5.30: hommikul mu äratus, mis tuletab mulle meelde: näiteks: vahel pool tundi: minu töötaja peab tulema mind, sest minna tegema oliivid lõikust ühte päeva: külmem aasta, seetõttu on temperatuurid alla nulli: all'inclemenza kokku: selles külmas kliimas: kui kõik mu "Airways" olid täiesti okluseerunud alates lima ja kõik mu jäsemed olid saagiks valu ja lihaste reomatici: nii palju, et see ka: peavalu (nüüd, ma ei ole kunagi kannatada: peavalu: ja palju vähem: reumaatiliste valude), kuid selle tingimuse selgelt märgitud "gripp" paigas. Kindlasti keegi oleks läinud: mida teha, et sellist tööd niifüüsiliselt raske: sellistes rasketes tingimustes! ja ka ma ei oleks läinud. ootavad: et aru saada: paremini: minu otsust: (miks: õpetaja: oliivide, saagi saab teha ainult pühapäeva: või: tema: vaba päev), või: ta ei oleks: isegi: omada majanduslikku kahju: kui kogum: oliivid: see oli tehtud teha: ainult: läbi töötajate, sest: põllumajanduse tuludele on nii madal, et: 50% kõigist kampaaniad: ta on süüdi mõistetud: et olla harimata vaatamata: meeleheidet, mis on väärikas vaesuse vastu: meie inimesed, sest majanduslanguse: töötus jne. kõiki nähtusi tüüpiline: siinsed juutide liigkasuvõtmist: pangandus- emissioonitulu: ja: võlts: "riigivõlg": väljamõeldud: näiteks: tuleb Masonic halb valitsus

Commento al TUO video: juudi rituaal mõrva Kabala Talmud IMF Grove röövimise pt5 .. MCTanman1 ütles: .. Ma ei saa öelda, kas see on tõsi, infact Minu arvates on ennekuulmatu sel määral, kuid kui bt väga väga väike tõenäosus see on tõsi, siis juudid on seda antisimetic ise, sest tegelikult, juudi religioon, kristlus ja islam on tegelikult üks BASIC R religiooni VASTUS - 1. il sangue cristiano.pdf (kes võib teha nende kuritegude? Ta on juba otsustanud teha kogu inimsugu: ainult üks kamp orje) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano nei Riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. See kommentaar jätkata MUUD VIDEO: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - sest: luua tulu: sobib teie perele Murgia Bari: Puglia? on peaaegu lootusetu ülesanne! muidugi: see ütleb väga pikk: about: miljonite juutide täiesti süütu, et nad peavad maksma: oma eluga: vaenu õhutamise ning kõik paha et need rabid: Kakam: rahvusvaheline pankurid kogudusest saatan: IMF BCE FED. ecc .. : On illuminaatide: olen selle ära teeninud, et on teinud: nii palju kurja: vastu: kõigi rahvaste kaudu: pangandus emissioonitulu: kulumise jms .. jne .. vandenõu, vabamüürluse, satanism, jne .. jne .. jah, et külm hommikul ootab otsustamist: olin hill: minu pea uuesti: on padi mõneks sekundiks umbes selline: In moment: kuidas 10 aastat esimene:: olen mometo: une-ärkveloleku tsükkel: nimelt, see on tegelikkus: loomulik: kui on kõigi jaoks ühine kogemus .. Kuid sel hetkel: Olen: on suur plaan: lobus, mis pärast mõned: redelipulgad: seal on suur nende ees: on ruut: "tohutut", see oli nagu suur: see , ei olnud võimalik ette kujutada midagi nii suur: planeedil Maa: jaoks, mu inimese silmad: ta ei suutnud näha: kui palju oleks, et: see ruut saab otsa! kuid mis oli uskumatu näha? oli näha, nagu ruut: see oli täiesti täis: inimesi: kõik riietatud hall ülikond: kõik olid Tihe rahvahulgad: inimväärselt: ühel küljel: teiste: kõik need inimesed: nad olid täis armastust ja kaastunnet: minu jaoks. ja kõik koos nagu: ühe südame ning ütles Jumalale: kui kõik olid ühe elusorganismi: "Issand, sa kaitsed teda! Issand sa annad talle: jõudu." Muljetavaldav .. Kes ma olen: nii Jumala riiki? kui: Ma olen keegi maa peal? kui ingel nähtamatu: ta ütles mu õige, "on teie eestpalvetajad!" oli ilmne: Ma olin silmitsi aadressil: koht, et: te juudid helistage: Sheol, kuigi me katoliiklased nimetavad seda "püha hingi puhastustulest" .. kuid kõik, see päev .. Olin olin: nii põnevil: ja julgustas, et ma tõusnud, minu traktor 6:00: kiiresti: ja kõik, mis hommikul koos temperatuur: alla nulli, kuid: õhk oli nii kuiv, et on puhastatud: kõik minu "hingamisteede", ja mul on olnud võimalus seda teha: erakorralise ja väga produktiivne: päevatööd: minu töötaja: enam aru: tähendus selle visiooni järgmiseks kümneks aastaks. Kui nad lõpuks: Ma palusin Issandat, et stop: minu tegevust talupoeg, sest kasu: ja ja hoida, jäävad kõik need hinged, kes: on pöördumatult kahjustatuks: kui kuristikku põrgu. Nii, küsisin Jumala kohta oleks rohkem aega jääda internet. Vabandage mind, kui mul on olnud nii: idioot: by: kasutada rohkem: 10 aastat trükitud: ei: edukas: kuni: mõista: üks kord: nagu: need kaks unistused: faktid: kuni: kaugus: of: 10 aastat : nad olid tegelikkuses: 1).: A: üks sõnum: (aga ma ütlesin ei: Mul on teisi asju: "imelik": on: kus: ei ole: ma olen juba rääkinud minu sites) ja 2). A: üks geograafiline asukoht: sest esiteks, ma olin lihtsalt: of: ees: kuni: suur väljak on trükitud: ei ole: olla võimeline: kuni: näe. : Ja: see: parem: I was: Chainsaw Massacre: of: juudi Temple Celeste: läbi: mis pidi: minge: kõik need inimesed: päeval: Euroopa. Niisiis:: minu ministeeriumi: on: unius REI: või: metafüüsika: "loomulik õigus" is: ainus võimalus: asendatakse siseneda riiki: Jumala: isegi trükitud: kõik need ateistid: ja trükitud: keegi : et: ei ole: nad võivad surnud kaudu:: leping: et Jeesus Kristus on ära teeninud meie jaoks: .. kõik: nende hingede: ei: nad on toime pandud: nii tõsine patte nii: by: väärt: on: langema:: Hell: näiteks: on: to: about: tee: 60%:: Kõik: : inimrass. Siin on: miks: kõike,: et: ma võiks teha,: või: ei ole: ma võiks teha siin maa peal? : For: mind on suhteliselt: oluline ma arvan: et: kui ma ütlen, ei ole: mul on juhised: of: Iisrael: ja:: Kõik rahvas: on: maailma? : For: change: Rahvusvaheline Valuutafond täna: koos: mis:: on: kuuluvad nende rahvaste kui: põhiseadus ütleb? juba kavandatud 3 rd WW tuuma on paratamatu!

@ Uhjk100 - peaksime stop: on: öelda, "vale Islami religiooni": miks: ühtki usutunnistust: või: iga tegelikkus: ideoloogiline: see võib olla vale! Millal: muutub: kuni: Imperialism sallimatuse trükitud: inimeste tapmine: süütu: et: on tunnistatud süüdi: ainult: miks: tugineda Jumala üks tema paljudest: erinevaid nimesid: või trükitud: purustada rahvaste näiteks: Vabamüürlus ei : läbi,:: tema pank emissioonitulu: et: ta on teinud: ebaseaduslik: iga tegelikkus: of: Ühiskondlik (: miks: kõik sunnitud: kuni: a: kaasosalised vaikus), kõike:: maailma läbi:: tema IMF-NWO. Sest ma kinni isik, kes näitab: on: Jumala tundmine: et: on: armastus, õiglus, rahu, halastuse, võrdsus: universaalne vendlus, austus kannatust: ja: sallivus on trükitud: kõik mitmekesisust. Siin on: miks: need väärtused: ka:: ateist asjaoludega olla: on: tunda Jumalat rohkem, of: kõik usklikud inimesed kokku!Aga seni, kuni võim eksisteerib teoloogilise: ja: Poliitika: of: see ministeerium: universal: on: unius Rei? St:: järgmise 50 aasta jooksul .. Iga tegelikkus: religioosse: või: institutsionaalne: näidatakse: inimlikustamine selle õige tasakaalu! Sest: ajal: minu ministeeriumi: poliitiline: ja: teoloogia: mitte: see on võimalik: no anti-christ: on: end väljendada!