Joodse rituele moord Kabbalah Talmud IMF Grove ontvoering

az99920: het gesê: Commento al tuo video: Joodse rituele moord Kabbalah Talmud IMF Grove ontvoering pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- Antwoord - Wet van Koeweit: my Allah: naamlik: my JHWH jou seën: My liewe broer, en al: My Moslem broers: al die heiliges: mans: kosbare: vol van alle geregtigheid .. waarom, van jou liefde is vol, die hele menslike geslag
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا من الحب: هو الكامل والجنس البشري كله

Commento al tuo video: Joodse rituele moord Kabbalah Talmud IMF Grove ontvoering pt5 .. MCTanman1 sê: .. En die Jode is om antisimetic self, want vir 'n feit, die Joodse godsdiens, Christendom en Islam is eintlik' n basiese godsdiens-antwoord - 1. Il Sangue cristiano.pdf (wat dit kan doen hierdie misdade Hy het reeds besluit om die hele menslike geslag te doen:? slegs een klomp van slawe) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Cristiano nei riti erraci della Moderne Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. Hierdie opmerking bly in die ander video: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - in my lewe, ek het gesondig baie: 1.binne-in my liggaam, 2. binne-in my siel, en 3. in my gees, want ek was nog altyd bang is deur die feit: die skepsels, asook:: enige onreg teen te pleeg, selfs wanneer dit by seks kom: jy kan sê dat my vrou was die eerste vrou dat: ek geken het, " so: selfs die mees geskoolde ondersoeker: kon dit nie vind iets teen my, as ek myself nie wil sê: myself, elke ding ding wat ek doen gewillig omdat: Ek haat enige aanbidding van my persoonlikheid, of dat iemand kan kyk na myself, as iemand van spesiale egter, is die metafisika (soos 'n krag van onderskeiding) wat, het my herinner, ook die baie skaars, wat bonatuurlike gebeure, dat die ander vergeet en dat God gee aan elke mens, as sy stelling: oor, die lot van elke man aangesien dit die rasionaliteit: "die heerlikheid van God", en omdat ek wil wees: 'n voorbeeld vir elke mens op die planeet wat ek kan voorkom? : tot God kan praat met my ..., want in werklikheid: soos ons almal weet: God is 'n baie mooi man: respek en beleefd: oor: die respek wat hy wil met respek van die wil van al sy skepsele so, alhoewel ek nooit wou weg te steek, vir myself en God, my sonde, in 'n visie: dat:' n paar sekondes geduur het, terwyl: Ek was in die slaap-wakker: ek gesien het (sonder om te begryp nie die konteks of die plek): 'n deur na: 4 voor: (dit wil sê: dit was die simbool van my lewe): sy skarniere of skarniere: hulle was almal, soos hierdie: vervorm: vervorm: tot die punt, wat die deur kon nie . oopgemaak word, maar dit was Jesus wat hy was: aan die ander kant van die deur, en ek kon net geestelik sien, Jesus begin: een keer die lys van al my sondes te maak: "amazing!" Ek kon nie aan erken: my skuld:: ongeveer 20% van wat gelys is, soos hierdie: terwyl jy met "ongeloof": in my gees in my binneste: Ek sien, soos inderdaad, dat al die my sondes is gelys: deur Jesus .. daardie was: regtig al my sondes Dus, omdat: van daardie openbaring, ek val op hul knieë, en huil en smeek, gesê: "jy kan nie weggaan nie en laat my weer in hierdie toestand" Jesus het my nie antwoord nie, maar onmiddellik alle vervorm, hang af van die deur, terug te keer na hul vermoëns Dit was duidelik: God sou nie laat my gevangene van die my sondes 10 jaar later in 'n pynlike situasie: I 'm by 5,30 wakker in die oggend deur my alarm, wat herinner my: as: tussen' n halfuur: die my werker moet na my toe kom: om te gaan om die olywe oes te doen: in een van die dae: die koudste van die jaar, met temperature onder vriespunt: all'inclemenza blootgestel: in daardie koue klimaat: terwyl al my "lugweë" was heeltemal okklusie, van slym en al my ledemate was prooi te pyn en spier reomatici: so baie dat dit ook: die hoofpyn (nou ek nooit ly hoofpyn en baie minder van rumatiese pyne), maar hierdie toestand het duidelik aangedui 'n "influenza" in die plek was beslis nie een sou gegaan het: dat die aard van die werk om dit te doen. fisiek veeleisend: in die ongunstige toestande en ook ek sou nie gegaan het in die wag: om te verstaan: 'n beter: my besluit: (hoekom:' n onderwyser vir die olywe, oes kan gedoen word: net van Sondag: of: sy: vrye dag), of: kan hy wou nie: selfs ekonomiese skade aan het: indien die versameling van die olywe: dit is gemaak om te doen: net: deur middel van die werkers, want: inkomste in die landbou is so laag, dat: 50% van alle veldtogte: hulle skuldig bevind is: onbewerkte te wees ten spyte: die wanhoop wat die waardige armoede van ons mense as gevolg van die resessie:. werkloosheid, ens alle verskynsels tipiese: van die Joodse rente ingevorder het van die bank seigneuriage en sy: die valse: "openbare skuld": fiktiewe: soos: vir die Masonic slegte regering,

Commento al tuo video: Joodse rituele moord Kabbalah Talmud IMF Grove ontvoering pt5 .. MCTanman1 sê: .. Ek kan nie sê as dit waar is, INFACT Ek vind dit ongehoord tot 'n mate, maar as byt' n baie baie klein waarskynlikheid dat dit waar is, dan is die Jode word antisimetic self, want vir 'n feit, die Joodse godsdiens, Christendom en Islam is eintlik een basiese R godsdiens-antwoord - 1. Il Sangue cristiano.pdf (wat dit kan doen hierdie misdade Hy het reeds besluit om die hele menslike geslag te doen:? slegs een klomp van slawe) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Cristiano nei riti erraci della Moderne Sinagona.pdf ..3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. Hierdie opmerking bly ander video: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - omdat: skep 'n inkomste: wat geskik is vir jou familie op die Murgia van Bari: Puglia? is byna 'n hopelose taak! van die kursus: dit sê baie lank: oor: miljoene Jode heeltemal onskuldig is, dat hulle moet betaal met hul lewens: die haat en alle kwaad dat hierdie rabbi: Kakam: die internasionale bankiers van die sinagoge Satan: IMF vC FED. Ecc .. : Van die Illuminati: het verdien om te gedoen het: so baie kwaad teen: al die volke deur: bank seigneuriage: dra, ens .. ens .. sameswering, Vrymesselary, Satanisme, ens .. ens .. so, op daardie koue oggend in die wag vir 'n besluit geneem moet word: Ek was heuwel weer my kop op die kussing vir' n paar sekondes soos volg: In 'n oomblik: hoe 10 jaar die eerste keer:: Ek het 'n mometo: slaap-wakker deel van die siklus: naamlik, wat is' n werklikheid: Natuurlik: is vir almal, 'n gemeenskaplike ervaring ..Maar op daardie oomblik: Ek is op 'n groot plan: by die basis wat, na n paar sporte: daar is' n groot voor hulle: daar is 'n vierkant: "enorme", was dit soos' n groot dat , was dit nie moontlik voorstel dat iets so groot op die planeet aarde: vir my mens se oë: Hy kon nie om te sien hoe ver sou dit: hierdie vierkant kan eindig!Maar wat was ongelooflik om te sien? was om te sien, soos die plein: dit was heeltemal vol van mense: almal geklee in 'n grys pak: almal was aaneengesloten skare: ordentlik: die een kant met die ander: al die mense: hulle was vol liefde en deernis: vir my. , en almal saam met 'n hart soos: sê aan God: asof alles is:' n enkele lewende organisme: "Here, moet jy hom beskerm Here, gee jy hom: die krag!" Indrukwekkend .. Wie is ek in die koninkryk van God? indien: Ek is niemand op aarde? terwyl 'n engel onsigbaar: hy sê vir my reg, "is jou voorbidders!" was dit duidelik: Ek was van die gesig gestaar by die plek, dat: wat jy Jode noem: die doderyk, terwyl ons Katolieke noem dit: "die heilige siele in die vagevuur" .. maar vir almal, daardie dag .. Ek was ek was so opgewonde en aangemoedig het, het ek opgestaan ​​het, op my trekker om 06:00: vinnig, en in al daardie oggend saam met die temperatuur onder vriespunt nie, maar die lug was so droog, wat gesuiwer: al my "lugweg", en ek is in staat om dit te doen: 'n buitengewone en baie produktiewe:' n dag se werk: met my werker nie meer om te verstaan: die betekenis van daardie visie vir die volgende tien jaar. Toe hulle uiteindelik: Ek vra die Here om te stop: my aktiwiteite van die boer, om voordeel te trek en vir en te verhoed dat die val van al die siele wat reddeloos verlore: in die afgrond van die hel. So, ek het God gevra: meer tyd om te bly op die internet te hê.Jy verskoon my as ek is so: idioot: deur: gebruik meer: ​​10 jaar: vir: nie: om suksesvol te wees: na: verstaan: een keer: soos:, daardie twee drome feite: na: Afstand:: 10 jaar : hulle is in werklikheid: 1). : A: 'n boodskap: (maar ek het gesê: Ek het ander dinge: "vreemd": van: wat: nie: Ek het reeds in my sites gepraat) en, 2). A: enkele geografiese plek: omdat, eerstens, ek was net: van: voor: aan: die groot vierkant: vir: nie in staat wees om: om te sien. En: dat reg: Ek was: Chainsaw Massacre:: Joodse Tempel Celeste: deur middel van: wat moes: Gaan al die mense: die dag van die: Oordeel. Dus: die: my bediening:: unius REI: of: metafisika: die "natuurlike wet" is: die: enigste opsie, want die Koninkryk van God: selfs: vir: al hierdie ateïste: en: vir enigiemand : wat: nie: hulle kon deur gesterf het: die verbond: dat Jesus Christus vir ons verdien het: ... dit almal: daardie siele nie, hulle gepleeg het: so ernstig sondes: so: deur: werd: om te val in: die: die hel: as: is: na: oor: tee: 60% van: al: die. : menslike ras. Hier is hoekom: alles,: wat: ek kon doen: of: nie wat ek kon doen op hierdie aarde? : Vir my is relatief belangrik dink ek dat: as ek sê nie: Ek sal die leiding: van Israel: en: van: die hele volk van die wêreld? : Vir: verandering voor: die Internasionale Monetêre Fonds vandag: met 'n: dat: is: van: die eiendom van hul onderskeie nasies: as: die Grondwet sê?die reeds geskeduleerde 3 rd WW kern is onvermydelik!

@ Uhjk100 - ons moet ophou om: in plaas van: sê, "die valse godsdiens van Islam": waarom: Enige Geloof: of: 'n werklikheid: ideologiese: dit kan vals!Wanneer: raak:: Imperialisme van onverdraagsaamheid: vir: die doodmaak van mense: onskuldige: dat: gevind word skuldig: net: hoekom: God aanroep met een van sy baie verskillende name: of: vir: geliefdes die nasies: as: Vrymesselary :,: die: sy bank seigneuriage: dat hy gemaak het: onwettige: elke werklikheid:: Institusionele (: waarom: alle gedwing:: 'n: aandadig stilte), in alles: die wêreld, deur middel van: die: die IMF-NWO. Omdat, ja, Ek sal enige persoon wat demonstreer ten opsigte: van: om God te ken: dat: is: liefde, geregtigheid, vrede, genade, gelykheid: universele broederskap, respek vir die geduld: en: verdraagsaamheid, want: alle diversiteit. Hier is hoekom: Hierdie waardes: ook: 'n:' n ateïs in die feite kan toon: van: God om meer te weet van alle godsdienstige mense saam! Maar, totdat die krag bestaan ​​teologiese en: Nuus:: hierdie bediening: universele:: unius Rei? Naamlik: vir die volgende 50 jaar .. Elke werklikheid: godsdienstige: of: Institusionele: getoon word: die humanisering van die ware balans! Want: in die tyd van die: my bediening: politieke: en: Teologie: nie: is dit moontlik om: geen anti-Christus: van: om homself uit te druk!