Jewish rituaalimurha Kabbala Talmud IMF Grove sieppauksesta

az99920: SANOI: Commento al TUO video: Jewish rituaalimurha Kabbala Talmud IMF Grove sieppauksesta pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- VASTAUS - laki Kuwait: minun Allah: IE: my YHWH: siunatkoon teitä: rakas veljeni: ja kaikki: My Muslim veljekset: kaikki Saints: Miehet: kallisarvoinen: täynnä kaiken vanhurskauden .. miksi, rakkautesi: on täynnä, koko ihmiskunnan
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento al TUO video: Jewish rituaalimurha Kabbala Talmud IMF Grove sieppauksesta pt5 .. MCTanman1 SANOI: .. Niin juutalaiset ovat antisimetic itse, koska on tosiasia, juutalainen uskonto, kristinusko ja islam on oikeastaan ​​yksi BASIC uskontoon VASTAUS - 1. IL sangue cristiano.pdf (jotka voivat tehdä nämä rikokset? Hän on jo päättänyt tehdä koko ihmiskunnan: yksi vain joukko orjia) .. 2.Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. Tämä kommentti jatkuu MUUT VIDEO: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - koko elämäni, minä olen tehnyt syntiä paljon: 1. sisällä ruumiini, 2. sisällä minun sieluni, ja 3. hengessäni, koska olen aina ollut kauhuissaan siitä: tehdä jokin epäoikeudenmukaisuutta vastaan: olentoja, samoin: vaikka kyse on sukupuoli: voit sanoa, että vaimoni oli ensimmäinen nainen, joka: Olen tuntenut " näin: taitavinkaan tutkijalla ei voinut löytää mitään: minua vastaan, jos en itse halua sanoi: itsestäni, jokainen asia. asia, että en mielelläni, koska: I Hate tahansa: palvonnan persoonallisuuttani, taiettä joku voi katsoa itseäni, koska joku erityisten! kuitenkin metafysiikkaa (esimerkiksi erottelukyvyn voima), että ei muistuttavat minua myös, hyvin harvinaista, että ovat yliluonnollisia tapahtumia, että toiset unohtaa: ja että Jumalaantaa jokaiselle ihmiselle, sillä hänen lausunnostaan: noin, kohtalo jokainen mies. koska se on järkevyyden: "Jumalan kirkkautta", ja koska haluan olla: esimerkiksi jokainen ihminen planeetalla? voin estää : Jumalaa, ja puhua minulle .. koska itse asiassa: kuten me kaikki tiedämme: Jumala on erittäin mukava kaveri: kunnioittava ja kohtelias: n.: yhteydessä, että hän haluaa olla suhteessa: tahdon kaiken hänen luotujensa . niin, vaikka en koskaan halunnut salata, itselleni ja Jumalalle, syntini, näyssä: että on kestänyt muutaman sekunnin ajan: olin unen ja valvetilan: Olen nähnyt (ilman ymmärrystä: kumpikaan yhteydessäeikä paikka): ovelta: 4 ennen: (että se oli symboli elämäni): hänen saranat tai saranat: he olivat kaikki, kuten tämä: epämuodostunut: epämuodostuneet: siihen pisteeseen, että ovi ei avataan. Mutta se oli Jeesus, kuka hän oli: toisella puolella on ovi, ja saatoin nähdä vain hengellisesti, Jeesus alkaa: kerran: tehdä luettelo kaikki syntini: "Amazing!" En voinut olla tunnustaa: minun syyllisyys: joko: n.: 20%, mikä oli luetella, kuten tämä: kun katsot: kanssa "epäuskoa": in henkeni minussa: minä näen, niin, todellakin, että kaikki syntini listattiin: Jeesuksen .. Ne olivat: todella: kaikki syntini! Niinpä koska: tuon ilmestyksen, putoan polvillaan: ja itkeä ja kerjätä, sanoen: "Et voi mennä pois: ja saanen tässä tilassa." Jeesus ei ei vastaa minulle, mutta, heti, kaikki epämuodostuneita saranat oven, palata kykyjensä! Se oli selvä: Jumala ei ole haluan: olla vanki syntini. 10 vuotta myöhemmin: in tuskallinen tilanne: I "m hereillä kello 5.30: aamulla minun hälytyksen, joka muistuttaa minua: niin: välillä, puoli tuntia: Oma työntekijä on tullut minulle: ja mennä tekemään oliivit sato: yhdessä päivän: kylmin vuoden, jolloin lämpötila nollan alapuolelle: all'inclemenza altistuvat: in että kylmä ilmasto: kun kaikki minun "Airways" olivat täysin tukossa, mistä limaa ja kaikki minun jäseneni olivat saalis kipua ja lihasten reomatici: niin paljon, että se myös:päänsärky (josta en ikinä kärsi: päänsärky: ja paljon vähemmän: Reuma kivut) mutta tämä edellytys selvästi "Influenssa" paikalleen. Varmasti kukaan ei olisi lähtenyt: tehdä tuollaista työtä niin fyysisesti vaativia: niissä vaikeissa olosuhteissa! ja en olisi mennyt. odotustiloissa: ymmärtää: paremmin: minun päätökseni: (miksi: opettaja: varten oliiveja, sato voidaan tehdä: vain, sunnuntain: tai: hänen: vapaa päivä), tai: hän voi suostuminen: jopa: olla taloudellisia vahinkoja: jos Collection: oliivien: se tehtiin tehdä: vain: kautta työntekijät, koska: tulot maataloudessa ovat niin alhaiset, että: 50% kaikista kampanjat: on tuomittu: olla viljelemättä huolimatta: epätoivo, että on arvokas köyhyys: kansamme taantuman vuoksi: työttömyys jne.. kaikki ilmiöt tyypillinen: sekä juutalaisten koronkiskonnan: Pankkisektorin rahanlyöntimaksuja: ja sen: fake: "julkisen velan": fiktiivisen: kuten: varten vapaamuurarien huono hallitus,

Commento al TUO video: Jewish rituaalimurha Kabbala Talmud IMF Grove sieppauksesta pt5 .. MCTanman1 SANOI: .. En voi sanoa, jos tämä on totta, infact Minusta on pöyristyttävää määrin, mutta jos byt hyvin hyvin pieni todennäköisyys tämä on totta, niin juutalaiset ovat antisimetic itse, koska on tosiasia, juutalaisen uskonnon, kristinuskon ja islamin on oikeastaan ​​yksi BASIC R uskontoon VASTAUS - 1. IL sangue cristiano.pdf (jotka voivat tehdä nämä rikokset? Hän on jo päättänyt tehdä koko ihmiskunnan: yksi vain joukko orjia) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Cristiano nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3.Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. Tämä kommentti jatkuu MUUT VIDEO: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - koska: luoda tuloja: sopii perheesi Murgia Barin: Puglia? on lähes toivoton tehtävä! tietenkin: tämä kertoo hyvin pitkä: n.: miljoonia juutalaisia ​​täysin syytön, että he joutuvat maksamaan: elämäänsä: viha ja kaikki paha: että nämä rabbit: Kakam: kansainvälinen pankkiirien synagogan saatana: IMF BCEFED. ECC .. : On Illuminaatin: ovat ansainneet ovat tehneet: niin paljon pahaa vastaan: kaikkien kansojen kautta: pankkitoiminta rahanlyöntimaksuja: kulumisesta jne. .. jne. .. salaliitto, vapaamuurarit, satanismi jne. .. jne. .. kyllä, että kylmä aamu odottaa päätös tehdään: Olin Hill: pääni jälleen: on tyyny muutaman sekunnin näin: hetki: miten 10 vuotta ensin:: olen mometo: uni-valverytmin: nimittäin, että on todellisuus: luonnollinen: kun on kaikille yhteinen kokemus ..Kuitenkin sillä hetkellä: olen: suuressa suunnitelma: juuressa, joka Muutaman: puolat: on olemassa suuri niiden edessä: on neliön: "valtava", se oli kuin iso: että , ei ollut mahdollista kuvitella jotain niin suurta: Maa-planeetalla: puolesta, minun ihmisten silmissä: hän ei voinut nähdä: Miten pitkälle, että: tämä neliö voi loppua!Mutta mikä oli uskomatonta nähdä? oli nähdä, kuten neliö: se oli aivan täynnä: ihmiset: pukeutunut harmaa puku: kaikki olivat tiivis väkijoukkoja: säädyllisesti: toisella puolella: muiden: kaikkia niitä ihmisiä: he olivat täynnä rakkautta ja myötätuntoa: minulle. ja, kaikki yhdessä: yhdellä sydän sanoi Jumalalle: ikään kuin kaikki olivat yksi elävä organismi: "Herra, sinä suojella häntä! Herra annat hänelle: vahvuus." Vaikuttavaa .. Kuka minä olen: in Jumalan valtakuntaa? jos: Olen kukaan maan päällä? kun enkeli näkymätön: hän sanoi minun oikealle, "Ovatko esirukoilijoita!" oli selvää: I oli edessään klo: paikka, että: te juutalaiset soita: tuonelaan, kun me katolilaiset kutsumme sitä: "Pyhä sieluja kiirastulessa" ..mutta kaikille, että päivä .. Olin Olin: niin innoissaan: ja kannusti, että olen noussut, minun traktorin klo 6:00: nopeasti: ja kaikki tuona aamuna, jossa lämpötila: alle nollan, mutta: ilma oli niin kuivaa, että on puhdistettu: kaikki minun "hengitysteiden", ja olen voinut tehdä niin: satunnaisia ​​ja erittäin tuottelias: Päivän työt: minun työntekijä: enää ymmärtää: kyse tämän vision: seuraavan kymmenen vuoden aikana. Kun he viimein: kysyin Herralta lopettaa: minun toiminta talonpoika, on hyötyä: ja ja estää, syksyllä kaikille niille sieluille jotka: ovat kadotettu lopullisesti: in kuiluun helvetin. Joten kysyin Jumalalta: ja on enemmän aikaa oleskella internetissä. Suo anteeksi, jos olen ollut niin: idiootti: by: käytä enemmän: 10 vuotta: varten: ei: on onnistunut: osoitteeseen: ymmärtää: kerran: niin: nämä kaksi unelmia: tosiasiat: on: etäisyys: on: 10 vuotta : he olivat todellisuudessa: 1). :: Yksi sanoma: (mutta sanoin ei: Minulla on myös muita asioita: "outo": on: joka: ei: Olen jo puhunut minun sivustoja) ja 2). : Yksi maantieteellinen paikka: koska ensinnäkin olin vain: on: edessä: sen: valtava square: on: ei: voi:: nähdäksesi sen. : Ja: että: oikea: Olin: Chainsaw Massacre: on: juutalaisen temppelin Celeste: kautta: mikä, oli: Mene: kaikki ne ihmiset: päivä: Tuomio. Joten:: my Ministeriö: on: unius REI: tai: metafysiikka: "luonnonlaki" on:: ainoa vaihtoehto: varten: Anna kuningaskunta: Jumalan: jopa korvataan: kaikki nämä ateisteja: ja korvataan: kukaan : että:: ei: he olisivat kuolleet läpi:: liiton että Jeesus Kristus on ansainnut meille: .. kaiken: sielut: ei: he ovat syyllistyneet: niin vakavia syntejä: niin: by: arvoinen: sekä: putoavan:: hell: niin: on: on: about: tee: 60%:: kaikki: : ihmisrotu. Täällä on: miksi: kaikki,: että: voisin tehdä,: tai: ei: voisin tehdä tässä maailmassa? Puolesta: minulle on suhteellisen: tärkeää mielestäni: näin: Jos sanon, ei: minulla on ohjaus: on: Israel: ja:: kaikki kansa: on: maailman? Puolesta: muutos: Kansainvälinen valuuttarahasto tänään: kanssa: joka: on: on: omaisuutta Nations: niin: perustuslaki sanoo? jo suunnitteilla 3. WW ydinvoima on väistämätöntä!

@ Uhjk100 - meidän pitäisi lopettaa: on: sano, "väärä uskonto islam": miksi: mitään uskontoa: tai: todellisuus: ideologinen: se voi olla väärä! Milloin: tulee: on: Imperialismi suvaitsemattomuuden ilmaisu: tappaa ihmisiä: syytön: että ovat syyllistyneet: vain: miksi: vedota Jumalan kanssa yksi hänen monista: eri nimillä: tai korvataan: murskata kansakunnat: niin: Vapaamuurarius ei : kautta,:: pankilleen rahanlyöntimaksuja: että hän on tehnyt: Laiton: jokainen todellisuus: on: institutionaaliset (: miksi: kaikki pakko: on:: sekaantuneet hiljaisuus), kaikessa:: maailman läpi:: sen IMF-NWO. Koska aion kunnioittaa henkilöä, joka osoittaa: on: Jumalan tunteminen: että: on: rakkaus, oikeudenmukaisuus, rauha, armo, tasa-arvo: yleismaailmallinen veljeys, kunnioitusta kärsivällisyyttä: ja: suvaitsevaisuus korvataan: monipuolisuuden. Täällä on: miksi: nämä arvot: myös:: ateisti vuonna tosiseikat voidaan näyttää: on: tuntea Jumalaa enemmän, on: kaikki uskonnolliset ihmiset yhteensä! Mutta, kunnes teho on olemassa teologista: ja: Politiikka: on: tämä Ministeriö: universaali: on: unius Rei? IE: varten: seuraavat 50 vuotta .. Jokainen todellisuus: uskonnollinen: tai: institutionaaliset: näytetään: inhimillistävä sen todellinen tasapaino! Koska: in aikana: my Ministeriö: poliittinen: ja: teologia: ei: on mahdollista: ei anti-Kristus: on: ilmaista itseään!