jødiske ritualmord Kabbalah Talmud IMF Grove bortføring

az99920: SAID: Commento al Tuo video: jødiske ritualmord Kabbalah Talmud IMF Grove bortføring pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- SVAR - Law of Kuwait: min Allah: det vil si: min YHWH: velsigne deg: Min kjære bror: og alt: Mine muslimske brødre: alle de helliges menn: dyrebare: full av all rettferdighet .. hvorfor, din kjærlighet: er full, hele den menneskelige rase
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento al Tuo video: jødiske ritualmord Kabbalah Talmud IMF Grove bortføring pt5 .. MCTanman1 sa: .. da jødene blir antisimetic seg selv, fordi for et faktum, den jødiske religion, er kristendom og islam faktisk ONE BASIC RELIGION-SVAR - 1. il Sangue cristiano.pdf (som kan gjøre disse forbrytelsene han har allerede bestemt seg for å gjøre hele den menneskelige rase? en eneste haug av slaver) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. DENNE KOMMENTAR FORTSETT I ANDRE VIDEO: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - i hele mitt liv, jeg har syndet mye: 1. inni kroppen min, 2. inne i min sjel, og tre. i min ånd fordi jeg har alltid vært livredd av det faktum: å begå urett mot: skapninger, såvel: selv når det kommer til sex: du kan si at min kone var den første kvinnen at: jeg har kjent " slik: selv de mest erfarne etterforskeren: kunne ikke vil finne noe: mot meg, hvis jeg selv ikke ønsker å sa:. av meg selv, alt ting som, jeg villig fordi: Jeg hater noen: tilbedelse av min personlighet, eller at noen kan se på meg selv, som noen av spesielle er imidlertid metafysikk (slik som en effekt av dømmekraft) som gjorde minner meg også, de svært sjeldne, som er overnaturlige hendelser, at andre glemmer! og at Gud gir til hver mann, som hans utsagn:. om, skjebnen til hver mann siden, er det rasjonalitet: "the Glory of God", og fordi jeg ønsker å være: et eksempel for alle mennesker på planeten jeg kan forebygge? : til Gud, kan snakk til meg .. fordi, faktisk: Som vi alle vet: Gud er en veldig hyggelig fyr: respektfull og høflig: om: respekt at han ønsker å ha med respekt: ​​om viljen til alle hans skapninger . så, selv om jeg aldri ønsket å gjemme seg, for meg selv og til Gud, min synd, i et syn: at: har vart i noen sekunder mens: Jeg var i sove-våkne: Jeg har sett (uten å forstå: Verken kontekst eller sted): en dør til: 4 før: (at: det var symbolet på mitt liv): HIS hengsler eller hengsler: de var alle, som dette: deformert: deformert: til poenget, at døren ikke kunne . åpnes Men det var Jesus som han var: på den andre siden av døren, og jeg kunne se bare åndelig, begynner Jesus: en gang: å lage en liste over alle mine synder: "amazing!" Jeg klarte ikke å gjenkjenne: min skyld: enten: ca: 20% av hva som ble oppført, som dette: mens du ser: med "vantro": i min ånd i meg: Jeg ser, så, ja, at alle mine synder ble oppført: av Jesus .. disse var: really: alle mine synder Dermed grunn! av at åpenbaring, faller jeg på sine knær: og gråter og tigge, sa: "du kan ikke gå bort. og la meg igjen i denne tilstanden" Jesus gjør ikke svare meg, men, umiddelbart, alle deformert hengsler av døren, tilbake til sine evner Det var tydelig: Gud ville ikke la meg: å være fange av mine synder 10 år senere:. i en smertefull situasjon: Jeg 'm våken på 5,30: i morgen av alarmen min, som minner meg: for eksempel: mellom, en halv time: My arbeideren må komme til meg: for å gå å gjøre oliven innhøsting: i en av dager: kaldeste av året, med temperaturer under null: all'inclemenza eksponert: i at kaldt klima: Mens alle mine "luftveiene" var helt okkluderte, fra slim og alle mine lemmer var offer for smerte og muskel reomatici: så mye at det også: hodepine (nå har jeg aldri lide: av hodepine: og mye mindre: av revmatiske smerter), men denne tilstanden tydelig indikert en "influensa var" på plass absolutt ingen ville gått. å gjøre den slags arbeid såfysisk krevende: i de ugunstige forhold, og også jeg ikke ville gått i vente!. forstå: bedre: min beslutning: (hvorfor: en lærer: for oliven, kan høste gjøres: bare, søndag: eller: hans: gratis dag), eller: kan han ville: selv: å få økonomisk skade: hvis samlingen: av oliven: det ble gjort for å gjøre: bare: gjennom arbeiderne, fordi: inntekter i landbruket er så lavt, at: 50% av alle kampanjer: de har blitt dømt: å være utmark til tross: den fortvilelsen som er verdig fattigdom: av våre folk på grunn av lavkonjunktur. arbeidsledighet, etc. alle fenomener er typisk: det jødiske åger: av bank seigniorage: og: falske: "offentlig gjeld": fiktive: for eksempel: for Masonic dårlige regjeringen,

Commento al Tuo video: jødiske ritualmord Kabbalah Talmud IMF Grove bortføring pt5 .. MCTanman1 sa: .. Jeg kan ikke si om dette er sant, infact jeg finner det opprørende til en viss grad, men hvis byt et veldig, veldig liten sannsynlighet for dette er sant, da jødene blir antisimetic seg selv, fordi for et faktum, den jødiske religion, kristendommen og islam er faktisk ONE BASIC R RELIGION-SVAR - 1. il Sangue cristiano.pdf (som kan gjøre disse forbrytelsene han har allerede bestemt seg for å gjøre hele den menneskelige rase? en eneste haug av slaver) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Cristiano nei riti erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristiani - Pranaitis.pdf .. DENNE KOMMENTAR FORTSETT I ANDRE VIDEO: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - fordi: å skape en inntekt: passer for deg familien på Murgia av Bari: Puglia? er nesten en håpløs oppgave! selvfølgelig: dette sier veldig lenge: om: millioner av jøder helt uskyldige, det, må de betale: med livet: hatet og alle onde: at disse rabbinerne: Kakam: den internasjonale bankfolk i synagogen Satan: IMF BCE FED. ECC .. : Av Illuminati: har fortjent å ha gjort: så mye ondskap: mot: alle folkeslag gjennom: bank seigniorage: slitasje osv. .. osv. .. konspirasjon, Freemasonry, satanisme, etc. .. etc. .. så, på den kalde morgenen i vente på en beslutning om å bli tatt: Jeg var hill: hodet mitt igjen: på puten i noen sekunder som dette: I et øyeblikk: hvordan 10 år først:: Jeg har en mometo: sove-våkne syklus: nemlig at er en realitet: naturlig: er like for alle, en felles opplevelse .. Men på det tidspunktet: Jeg er: på en stor plan: i bunnen av som etter noen: trinn: det er en stor foran dem: det er et kvadrat: "enormt", var det som stor: at , var det ikke mulig forestille seg noe så stort: ​​på planet jorden: for, mitt menneskelige øyne: ikke han kunne for å se: hvor langt ville det: denne plassen kan ende! men det var utrolig å se? var å se, slik som torget: det var helt fullt: personer: alle kledd i en grå dress: alle var serried folkemengder: anstendig: ene siden: med de andre: alle disse menneskene: de var fulle av kjærlighet og medfølelse: for meg. og alle sammen som: med et enkelt hjerte, sa til Gud: som om alle var: en enkelt levende organisme: "Herre, beskytte deg ham Herre du gir ham!. styrken" Imponerende .. Hvem er jeg: i Guds rike?hvis: Jeg er ingen på jorden? mens en engel usynlig: sa han til høyre for meg, "er din forbedere!" det var tydelig: Jeg var møtt på: stedet, at: du jøder kaller: dødsriket, mens vi katolikker kaller det: "den hellige sjeler i skjærsilden" .. men for alle, den dagen .. Jeg var var jeg: så spent: og oppmuntret, det har jeg stått opp, på traktoren min på 06:00: raskt: og i alle denne morgenen, med temperatur: under null, men: luften var så tørr, som har renset: alle mine "luftveiene", og jeg har vært i stand til å gjøre dette: en ekstraordinær og svært produktiv: en dags arbeid: med arbeidstaker min: ikke mer å forstå: betydningen av denne visjonen: for de neste ti årene. Da de endelig: Jeg ba Herren om å slutte: min virksomhet av bonden, for å dra nytte: og for og hindre fall alle de sjeler som: var ugjenkallelig tapt: i avgrunnen av helvete. Så spurte jeg Gud om å ha mer tid til å holde på internett. Du unnskylde meg om jeg har vært så: idiot: by: bruk mer: 10 år: for: ikke: å være vellykket: å: forstå: gang: som:, disse to drømmer: fakta: til: distanse: av: 10 år : de var i virkeligheten: 1). : A: én melding: (men jeg sa ikke: Jeg har andre ting: "rar": av: som: ikke: Jeg har allerede snakket i mine nettsteder), og 2). A: ett geografisk sted: fordi, først var jeg bare: av: front: til: den enorme plassen: for: ikke: å være i stand til: å: se det. : Og: at: rett: Jeg var: Chainsaw Massacre: av: jødiske tempelet Celeste: gjennom: som måtte: gå: alle de menneskene: den dagen: Judgment. Så: det: min tjeneste: av: unius REI: eller: metafysikk: "naturlig lov" er:: eneste alternativet: for: angir Kingdom: av Gud selv: for: alle disse ateister: og: for: noen : at:: ikke: de kunne ha dødd gjennom: den: pakt: at Jesus Kristus har fortjent for oss: .. alt: disse sjelene: ikke: de har begått så alvorlige synder: so: by: verdig: av: å falle i: de: helvete: som: er: å: om: te: 60%: av: alt: : menneskelige rase. Her er: hvorfor: alt,: at: jeg kunne gjøre,: eller: ikke: jeg kunne gjøre på denne jorden? : For: meg er relativt: viktig Jeg tror: at: hvis jeg sier ikke: Jeg vil ha veiledning: av: Israel: og: av: alle landets: av: verden? : For: endring: International Monetary Fund i dag: med: at: is: av: tilhører sine respektive nasjoner: som: Grunnloven sier?allerede planlagt 3. WW kjernekraft er uunngåelig!

@ Uhjk100 - vi skal slutte: av: si, "den falske religion islam": hvorfor: noen religion: eller: en realitet: ideologiske: det kan være falske! Når: blir: til: Imperialismen for intoleranse: for: å drepe folk: uskyldig: at: blir funnet skyldige: bare: hvorfor: påkalle Gud med en av sine mange: forskjellige navn: eller: for: knuse nasjonene: som: Freemasonry gjør : gjennom,: den: hans bank seigniorage: at: han har gjort: ulovlig: hver virkelighet: av: institusjonelle (: hvorfor: alle tvunget: til: a: medvirker stillhet), i alt:: verden, gjennom: den: sin IMF-NWO.Fordi, jeg vil respektere enhver som demonstrerer: av: kjenne Gud: at: is: kjærlighet, rettferdighet, fred, barmhjertighet, likeverd: universelle brorskap, respekt for tålmodighet: og: toleranse: for: alle mangfold. Her er: hvorfor: disse verdier: også: a: en ateist i fakta kan vise: av: å kjenne Gud mer, av: alle religiøse mennesker til sammen! Men, til, eksisterer kraften teologisk: og: Politics: av: denne tjenesten: universelle: av: unius Rei? Dvs: for: de neste 50 årene .. Hver virkeligheten: religiøse: eller: institusjonell: vil bli vist: menneskeliggjøre sin sanne balanse! Fordi: i den tiden av: min tjeneste: politisk: og: teologi: ikke: det er mulig å: ingen anti-christ: av: å uttrykke seg selv!