еврејскиот ритуал убиство Кабала Талмуд ММФ Grove киднапирање

az99920: рече: Commento Ал Tuo видео: еврејскиот ритуал убиство Кабала Талмуд ММФ Grove киднапирање pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- Одговори - Законот за Кувајт: ми Аллах, т.е.: Мои YHWH: ве благослови: Драги брат и сите: Мои муслимански браќа: сите оние светци: мажи: скапоцени: полн со секоја правда .. Затоа, за твојата љубов: е полна, целата човечка раса
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento Ал Tuo видео: еврејскиот ритуал убиство Кабала Талмуд ММФ Grove киднапирање pt5 .. MCTanman1 рече: .. Тогаш Евреите се antisimetic себе, затоа што за тоа, Еврејската религија, христијанството и исламот е всушност еден основен РЕЛИГИЈА-одговор - 1. Ил Sangue cristiano.pdf (кој може да направи овие злосторства Тој веќе одлучи да го направи целиот човечки род? само еден куп на робови) .. 2. Grande rabbino Neofito - Ил Sangue Кристијано Nei riti erraci дела Модерна Sinagona.pdf .. 3. Талмудот е Кристијани - Pranaitis.pdf .. Овој коментар продолжи и во други видео: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - во целиот мој живот, јас згрешив многу: 1. во моето тело, 2.во мојата душа, и 3. во мојот дух затоа што од секогаш си биле преплашени од фактот: за извршување на било неправда врз: суштества, како и: дури и кога станува збор за секс: може да се каже дека жена ми била првата жена дека: знам " на следниов начин: дури и повеќето квалификувани истражувач: не ќе можев да најдам ништо: против мене, ако јас не сакам да рече:. од себе, секое нешто нешто што, јас доброволно, бидејќи: мразам Секоја: обожување на мојата личност, или дека некој може да се погледне во себе, како некој на посебни сепак, е метафизиката (како што е моќта на расудување), кои, ме потсети, исто така, многу ретки, кои се натприродни настани, кои другите заборавајте: и дека Бог дава на секој човек, како неговата изјава:. околу, судбината на секој човек, бидејќи, тоа е рационалност: "слава на Бога", и затоа што сакаат да бидат: на пример за секој човек на планетава може да се спречи? : на Бога, на може да разговара со мене .. затоа што, во факт: како што сите знаеме: Бог е многу убаво човек: почитувана и љубезен: за: почитување дека сака да има однос: на волјата на сите негови созданија . Значи, иако никогаш не сакав да се скрие, да си и на Бога, мојот грев, во видение: дека: траеше неколку секунди, додека: бев во сонот-разбудам: сум го видел (без разбирање: ниту контекстниту место): врата на: 4 пред: (дека: тоа е симбол на мојот живот): на неговата шарки или шарки: тие беа сите, вака: деформирани: деформирани: до точка, дека вратата не може . биде отворена Но, тоа беше Исус кој е тој: од другата страна на вратата, и можев да видам само духовно, Исус почнува вака: еднаш: да се направи листа на сите мои гревови: "неверојатно!" Не можев да признаваат: ми вина: или: околу: 20% од она што беше ставена на листата, вака: додека гледа: со "неверување": во мојот дух во мене: го гледам, како, всушност, дека сите мои гревови беа наведени: од Исус .. тоа беа: навистина: сите мои гревови Така, бидејќи: на тоа откровение, паѓам на колена, и плаче и моли, велејќи: "Ти не може да оди подалеку:. и дозволете ми уште еднаш во оваа состојба" Исус не не ми одговори, но, веднаш, сите деформирани шарките на вратата, се вратат во своите способности очигледно е: Бог не го ќе ми го дозволуваат тоа: да се биде затвореник на моите гревови 10 години подоцна:. во болна ситуација: јас сум буден во 5.30: наутро со моето аларм, дека ме потсетува: како: меѓу нив, половина час: на мојот работник мора да дојде до мене за да одам да се направи на маслинки жетвата: во еден од деновите: на најстудените на годината, со температури под нулата: all'inclemenza изложени: во таа студена клима: Додека сите мои "ервејс" беа целосно замаглено, од слуз и сите мои екстремитети се плен на болка и мускулите reomatici: толку многу што исто така: главоболка (сега, јас никогаш не страдаат: главоболка, и многу помалку: на ревматски болки), но, оваа состојба јасно изнесени "грип е" во место Секако никој не би се качил:. да се направи тој вид на работа, така физички напорна: во тие неповолни услови и, исто така, јас не би се качил во чекање:. да се разбере: подобро: мојата одлука: (зошто: професор: за маслинки, жетвата може да се направи: само на неделата: или: неговите: слободен ден), или: тој може да би: дури и: да имаат економска штета: ако колекција: на маслинки: тоа беше да се направи: само: преку работниците, затоа што: приходи во земјоделството се толку ниски, дека: 50% од сите кампањи: тие биле осудени: да бидат напуштени покрај: очајот дека е достоинствен сиромаштијата: на нашиот народ поради рецесијата:. невработеност, итн сите феномени типични: на еврејскиот камата: на банкарскиот феодална власт: и: лажни: "јавниот долг": измислен: како што се: за Масонски лоша влада,

Commento Ал Tuo видео: еврејскиот ритуал убиство Кабала Талмуд ММФ Grove киднапирање pt5 .. MCTanman1 рече: .. Не можам да кажам ако ова е вистина, Infact сметам дека е срамота да степен, но ако byt многу многу мала веројатност ова е точно, тогаш на Евреите се antisimetic себе, затоа што за тоа, Еврејската религија, христијанството и исламот е всушност еден основен Р РЕЛИГИЈА-одговор - 1. Ил Sangue cristiano.pdf (кој може да направи овие злосторства Тој веќе одлучи да го направи целиот човечки род? само еден куп на робови) .. 2. Grande rabbino Neofito - Ил Sangue Кристијано Nei riti erraci дела Модерна Sinagona.pdf .. 3. Талмудот е Кристијани - Pranaitis.pdf .. Овој коментар продолжи и во други видео: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - затоа што: се создаде приход: погодни за вашето семејство на Murgia на Бари: Пуља? е речиси безнадежна задача! на курсот: ова вели многу долго: за: милиони Евреи целосно невин, тоа, тие треба да плаќаат: со нивните животи: омразата и злото: тоа овие рабини: Kakam: меѓународната банкари на синагогата сатаната: ММФ п.н.е. ФЕД. КЕШ .. : На Илуминатите: заслужиле да имаат направено: толку многу зло од: сите народи преку: банкарски феодална власт: облека, итн .. итн .. заговор, Масони, сатанизам, итн .. итн .. Значи, на тој студено утро во времето на чекање за одлука да се преземат: Бев Хил: мојата глава повторно: на перницата за неколку секунди вака: Во моментот: како 10 години прво:: имамна mometo: спиење-разбудам циклус: имено, дека е реалност: природни: како е за сите, заедничко искуство .. Меѓутоа, во тој момент: Јас сум: на голем план: во основата на која, после неколку: скалила: постојат голем пред нив: постои плоштадот "огромна", тоа беше како голема: дека , тоа не е можно се замисли нешто толку голема: на планетата Земја: за, мојот човечки очи: тој не можеше да се види: колку ќе дека: овој плоштад може да заврши! Но, она што беше неверојатно да се види? беше да се види, како што се плоштадот е целосно исполнет: на луѓе: сите облечен во сив костум: сите беа serried народот: пристојна: од една страна: со други: сите тие луѓе: тие беа преполни со љубов и сочувство: за мене. , и сите заедно како што се: со еден срце, велејќи дека на Бога: како да сите се: еден жив организам: "Господи, да го заштити Господ да му даде!. силата" Импресивен .. Кој сум јас: во царството Божјо? ако: Јас сум никој на земјата? додека еден ангел невидлива: му рече на десната, "се вашите intercessors!" тоа беше очигледно: јас сум бил на кои се соочуваат во: место, дека: ти Евреите го нарекуваат: пепел, а ние католиците го наречеме: "на свети души во чистилиште" .. туку и за сите тој ден .. Бев бев: толку возбуден, и охрабруваат, дека, јас се зголеми, на мојот трактор во 06:00: брзо, и во сето тоа утро, со температура: под нулата, но: воздухот беше толку сува, кој имапрочистен: сите мои "дишните патишта", и сум бил во можност да го стори тоа: на вонреден и многу продуктивни: на ден работа: со мојот работник: нема повеќе да се разбере: значењето на таа визија: за следните десет години. Кога конечно: Јас го запрашав Господ да престанат: моите активности на селанец, за да имаат корист: и за и да се спречи, на падот на сите оние души кои: се неповратно изгубени: во бездната на пеколот. Значи, го прашав Бог: на за да имаат повеќе време да остане на интернет. Вие извинете ако сум бил така: идиот: од: употребата на повеќе: 10 години: за: не: да бидат успешни: до: разбере: еднаш: како:, овие две соништата: факти: до: далечина: на: 10 години : тие беа во реалноста: 1). : А: една порака: (но не рече: имам други работи: "чудни": на: Кои: не: Јас веќе се зборува во моите сајтови) и 2). А: еден географски место: затоа што, прво, бев само: на: напред: на: огромна плоштадот за: не: да бидат во можност: да: ја видите. : И: дека: во право: јас: масакр со моторна пила: на: еврејски храм Celeste: преку: кој, мораше да: Одете: сите тие луѓе: на денот на: суд. Значи: на: Министерството ми: на: unius REI: или: метафизика: "природната закон" е:: единствената опција: за: Внесете Кралство: на Бога: па дури и: за: Сите овие атеисти: и: за: секој : дека:: не: тие би можеле да ги загубиле своите животи преку: на: завет: дека Исус Христос го заслужи за нас: .. сето тоа: оние души: не: тие имаат обврски: толку сериозни гревови: тоа: од: достојни: на: да падне во:: пеколот: како што се: е: до: за: чај: 60%: од: сите: : човечкиот род.Тука е: зошто: сè,: дека: Јас не можеше да стори,: или: не: Јас не можеше да стори на оваа земја? : За: ми е релативно: Важно мислам: дека: ако кажам не, Јас ќе имаат насоки: на: Израел: и: на: сите нација на: светот? : За: промена: Меѓународниот монетарен фонд денес: со: дека: е: на: сопственост на нивните респективни земји: како што се: Уставот вели? веќе закажана 3 Втората светска нуклеарна е неизбежна!

@ Uhjk100 - Треба да престанеме да: на: велат, "погрешната религија на исламот": зошто: ниту една религија: или: секоја реалност: идеолошки: може да се лажни! Кога: станува: до: Империјализмот на нетолеранција: за: убивање на луѓе: невините: тоа: се прогласени за виновни, само: зошто: се повикуваат Бога со една од неговите многу: различни имиња: или: за: здроби народите: на пример: Масони се : преку,: на: неговата банка феодална власт: дека: тој има направено: нелегални: секој реалноста: на: институционално (: зошто: Сите принудени: да: А: соучесници тишина), на сè: за: светот, преку: на: нејзините ММФ NWO. Затоа, јас ќе ги почитувам секое лице кое покажува: на: Знаејќи Бога: дека: е: љубов, правда, мир, милост, еднаквост: Универзално Братство, почитување на трпение: и: толеранција: за: Сите разновидност. Тука е: зошто: овие вредности: исто така: А: атеист во факти може да се покаже: на: да се знае Бог повеќе од: Сите религиозни луѓе се стави заедно! Но, до, моќта постои теолошки: и: Политика: на: ова министерство: универзални: на: unius Rei? Т.е. за: следните 50 години ..Секој реалност: религиозни: или: институционални: ќе бидат прикажани: humanizing својата вистинска рамнотежа! Затоа што: во времето од: мојата служба: политичките: и: теологија: не: можно е да: нема анти-Христос: на: да се изразува!