ebreju rituālā slepkavībā Kabala Talmud SVF Grove nolaupīšanu

az99920: SAID: Commento al Tuo video: ebreju rituālā slepkavībā Kabala Talmud SVF Grove nolaupīšanu pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- Atbilde - TIESĪBU Kuveitas: mans Dievs, ti: mans YHWH: jūs svētī: Mans dārgais brāli, un visi: My musulmaņu brāļiem: visiem tiem svētajiem: vīriešiem: precious: pilns visu taisnību .. kāpēc, jūsu mīlestība: ir pilna, visu cilvēci
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento al Tuo video: ebreju rituālā slepkavībā Kabala Talmud SVF Grove nolaupīšanu pt5 .. MCTanman1 teica: .. Tad jūdi tiek antisimetic paši, jo par to, ebreju reliģija, kristietība un islāms ir faktiski viens no pamata reliģijas atbilde - 1.il sangue cristiano.pdf (kas var darīt šo noziegumu Viņš jau ir nolēmis darīt visu cilvēci:? tikai vienu ķekars vergi) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Krištianu nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmuds e cristiani - Pranaitis.pdf ..Šī piezīme Turpināt Citi video: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - visu manu dzīvi, es esmu grēkojis daudz: 1. iekšā manu ķermeni, 2. iekšā mana dvēsele, un 3. manā garā, jo es vienmēr esmu bijis bail par to,: veikt jebkuru netaisnību pret: radības, kā arī: pat tad, ja runa ir par seksu: jūs varat teikt, ka mana sieva ir bijusi pirmā sieviete, kas: man ir zināms, " šādi: pat visprasmīgākie pētnieks: nevarēju atrast neko: pret mani, ja es sevi negribu teica:. par sevi, katra lieta lieta, ka es labprāt, jo: neciešu ir: pielūgt manu personību, vai ka kāds varētu apskatīt sevi, par kādu īpašu tomēr ir metafizika (piemēram, barošanas sagūsta), ka, did atgādināt man, arī ļoti reti, kas ir pārdabisks notikumiem, ka citi aizmirst! un ka Dieva dod katram cilvēkam, kā viņa paziņojums:. par to, par katra cilvēka likteni, jo, tā ir racionalitāte: "godības", un tāpēc es vēlos būt: piemērs katram cilvēkam uz planētas es var novērst? : pie Dieva, no var runāt ar mani .., jo fakts: kā mēs visi zinām, ka Dievs ir ļoti jauks puisis: ar cieņu un pieklājīgi: about: ievērot, ka viņš vēlas, lai būtu saistībā ar: gribas visu savu radību . tā, lai gan es nekad nav gribējis noslēpt, lai sevi un Dievu, manu grēku, jo vīzija: ka ir ilga dažas sekundes, kamēr: es biju miega un nomoda: Es esmu redzējis (bez izpratnes: ne konteksts ne vieta): durvis: 4 pirms: (: tas bija simbols par manu dzīvi): viņa eņģes vai eņģes: tie visi, kas līdzīgs šim: deformēts: deformēta: līdz vietai, ka durvis nevar . atvērt Bet, Jēzus ir tas, kas viņš bija: pie otras durvju puses, un es varētu redzēt tikai garīgi, Jēzus sāk: vienreiz: padarīt sarakstu ar visiem maniem grēkiem: "amazing!" Es nevarēju līdz atzīst: savu vainu: vai nu: aptuveni: 20% no to, kas tika minēti, piemēram šis: bet skatoties: ar "neticība": Manā garu mani: Es redzu, kā, protams, ka visi mani grēki tika uzskaitīti pēc: Jēzus .. tie bija: tiešām: visi mani grēki Tādējādi, jo:! šīs atklāsmes es kritums uz ceļiem: un raudāt un lūgt, sakot: "Jūs nevarat aiziet prom:. un ļaujiet man vēlreiz šajā stāvoklī" Jēzus navneatbildēja man, bet, nekavējoties, visi deformēta eņģes, durvju, atgriežas savas spējas Bija skaidrs! Dievs nebūtu, ir man: būt gūsteknis mani grēki 10 gadus vēlāk:. in sāpīga situācija: I esmu nomodā 5,30: no rīta pa manu signālu, ka man atgādina: tā kā: starp pusstundu: mana darba ņēmējam ir atnākuši pie manis: lai iet darīt olīvu ražu: vienā no dienas: aukstākajā gada ar temperatūrām zem nulles: all'inclemenza pakļauti: tādā aukstu klimatu: kaut arī visa mana "Airways" bija pilnīgi aizsprostota, no gļotām un visas manas ekstremitāšu bija upuri sāpes un muskuļu reomatici: tik daudz, ka tā arī: galvassāpes (tagad, es nav kādreiz ciest: galvassāpes: un daudz mazāk: reimatisku sāpes), bet, šo nosacījumu skaidri norādīts "gripas" vietā Protams, neviens nebūtu gājusi:. darīt šāda veida darbu, laifiziski smags: tajās nelabvēlīgos apstākļos, un arī es nebūtu gājusi gaidīšanas:. saprast: labāk! mans lēmums: (kāpēc: skolotājs: par olīvu ražas var veikt: tikai no svētdiena: vai: Viņa: bezmaksas dienā), vai arī: viņš var tā: pat: lai ekonomiskiem zaudējumiem: ja kolekcija: olīvu: tas tika veikts darīt: tikai: ar darba ņēmēju, jo: ienākumi lauksaimniecībā ir tik zems, ka: 50% no visām kampaņām: tā ir notiesāta: ir nekultivētu neraugoties: izmisums, kas ir cienīgu nabadzību: mūsu cilvēkiem, jo ​​lejupslīdes:. bezdarba līmeni, utt visu parādību tipisks: par ebreju augļošanu: banku senjora tiesības: un tā: fake: "valsts parāda": izdomāts: piemēram, par masonu sliktu valdību,

Commento al Tuo video: ebreju rituālā slepkavībā Kabala Talmud SVF Grove nolaupīšanu pt5 .. MCTanman1 teica: .. es nevaru pateikt, ja tas ir taisnība, infact man ir briesmīgs, lai lielā mērā, bet, ja být ļoti ļoti maza varbūtība, tā ir taisnība, tad ebreji tiek antisimetic paši, jo par to, ebreju reliģija, kristietība un islāms ir faktiski viens no pamata R RELIĢIJA-atbilde - 1. il sangue cristiano.pdf (kas var darīt šo noziegumu Viņš jau ir nolēmis darīt visu cilvēci:? tikai vienu ķekars vergi) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il sangue Krištianu nei riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmuds e cristiani - Pranaitis.pdf .. THIS COMMENT Turpināt Citi video: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - tāpēc, ka: radīt ienākumi: piemērotas jūsu ģimeni of Bari the Murgia: Puglia? ir gandrīz bezcerīgs uzdevums! protams: šī saka ļoti garš: par: miljoniem ebreju pilnīgi nevainīgs, ka viņiem ir jāmaksā: ar savu dzīvi: naidu un visa ļaunuma: šie rabīni: Kakam: starptautiskā baņķieri no sinagogas Sātana: SVF BCE FED. ECC .. : No iluminātu: ir pelnījušas, ka ir darīts: tik daudz ļauna pret visu tautu, izmantojot: banku senjora: apģērbs, utt .. utt .. sazvērestība, brīvmūrniecība, sātanisms, utt .. utt .. jā, par šo auksto rītu gaida lēmumu, kas jāpieņem: Es biju kalns: manu galvu vēlreiz: uz spilvena, lai dažas sekundes šādi: In brīdī: kā 10 gadi pirmo:: Man ir mometo: miega un nomoda ciklu: proti, ka ir realitāte: dabas: tāpat kā visiem, kopīga pieredze .. Tomēr tajā brīdī: Es esmu: par lielu plānu: pie pamatnes, kas pēc pāris: pakāpieni: pastāv liels priekšā tiem: ir kvadrātveida: "milzīgs", tas bija kā liels: ka , nebija iespējams iedomāties kaut ko tik liels: uz planētas Zeme: par, mans cilvēka acīm: viņš nevarēja redzēt, cik tālu tas, ka: šo kvadrātu var beigties! bet to, kas bija neticami redzēt? bija redzēt, kā, piemēram, kvadrāts, tā bija pilnīgi pilns: cilvēki: visu tērpies pelēkā uzvalkā: viss bija saslēgts ļaudīm: pieklājīgi: vienā pusē: ar citiem: visiem tiem cilvēkiem, tie bija pilna mīlestības un līdzcietības: par mani. un, visi kopā kā: ar vienu sirdi, sacīja Dievam: it kā viss bija: viens dzīvs organisms: "Kungs, jums aizsargāt Viņu par Kungu tu viņam:.! spēks" Iespaidīga .. Kas es esmu: kas Dieva valstību? ja: Es esmu neviens uz Zemes? bet eņģelis neredzams: viņš sacīja manam tiesības, "ir jūsu intercessors!" tas bija skaidrs: es biju par saskārās ir: vieta, ka: jūs jūdi sauc: Sheol, kamēr mēs katoļi to sauc par "svēto dvēseles šķīstītava" .. bet visiem, kas dienā .. Es biju es biju: tik satraukti: un jāveicina, ka es esmu cēlusies, par manu traktoru uz 06:00: ātri: un visu, kas no rīta, ar temperatūru: zem nulles, bet: gaiss bija tik sauss, ka ir attīrīts: visi mani "elpceļu", un man ir bijusi iespēja to darīt: ārkārtas un ļoti produktīva: darba dienas: ar manu darba ņēmējs: ne vairāk, lai saprastu: nozīmē, ka vīzijas: nākamajos desmit gados. Kad viņi beidzot: Es lūdzu Kungu stop: manu darbu zemnieku, lai gūtu labumu: gan un novērstu, rudenī visu tās dvēseles, kas: neatgriežami zudušas: kas no elles bezdibenī. Tātad, es jautāju Dievam: no vairāk laika, lai paliktu uz internetā. Tu attaisnojums, ja man ir bijis tā: idiots: by: izmantot vairāk: 10 gadi: par: nav: lai gūtu panākumus: līdz: saprast: ja: kā: šie divi sapņi: fakti: līdz: attālums: no: 10 gadi : tie patiesībā bija: 1). :: Viena ziņa: (bet es teicu, nav: Man ir citas lietas: "dīvaini": no: kuras: nav: es jau runāja manu vietu), un 2). : Vienotā ģeogrāfiskā vieta:, jo, pirmkārt, man bija tikai: no: front: līdz: milzīgs kvadrātveida: par: nav: lai varētu: līdz: aplūkotu. : Un: kas: labi: Man bija: Motorzāģi Massacre: no: ebreju templis Celeste: līdz: kas, bija: aiziet: visi šie cilvēki: diena: Spriedums. Tātad:: mans ministrija: par: unius REI: vai: metafiziku: "dabas likumu":: vienīgā iespēja: tekstu: ievadiet Karalistē: Dieva pat: par: visi šie ateisti: un: par: ikviens, : kas:: kas nav: tie varētu būt miruši:: derība: ka Jēzus Kristus ir pelnījis mums: .. to visu: tām dvēselēm: nav: viņi ir izdarījuši: tik nopietni grēkus: tā: ar: cienīgs: no: līdz kritums:: elle: tā kā: ir: līdz: par: tēja: 60%: no: visu: : cilvēka rase. Te ir: kāpēc: viss,: ka es varētu darīt,: vai: nav: es varētu darīt uz šīs zemes? : Par: Man ir relatīvi: svarīgi, es domāju: kas: ja es saku, nevis: man būs norādes: no: Izraēla: un: no: visas tautas: no: pasaulē? : Par: pārmaiņas: Starptautiskais valūtas fonds šodien: ar: kas:: ir: intelektuālais tautām: kā: Konstitūcija saka? jau ir ieplānots 3 rd WW kodolenerģiju ir neizbēgama!

@ Uhjk100 - mums vajadzētu apstāties: no: saka, "viltus reliģijas islāma": kāpēc: jebkura reliģija: vai: jebkura realitāte: ideoloģisku: tas var būt nepatiesa! Kad: kļūst: līdz: imperiālismu un neiecietību: par: nogalina cilvēkus: nevainīgas: ka ir vainīgi: tikai: kāpēc izmantot Dievs ar vienu no viņa daudz: dažādi nosaukumi: vai: par: simpātiju tautām: kā: Brīvmūrnieki nav : cauri,:: viņa banka senjora: ka viņš ir veicis nelegālu: katru realitāte: no: institucionālās (: kāpēc visiem nedabiskā: līdz:: līdzdalībniece klusums), visā:: pasaulē, izmantojot:: tā SVF NWO. Jo, es ievērošu jebkura persona, kas pierāda: no: Zinot Dieva: ka ir: mīlestība, taisnīgums, miers, žēlsirdība, vienlīdzība: vispārējas brālības, cieņa pret pacietību: un: pielaides: par: visas daudzveidību. Te ir: kāpēc: šīm vērtībām: arī:: faktos ateists var būt: no: iepazīt Dievu vairāk par: visi reliģiozi cilvēki kopā! Bet, līdz brīdim, jauda pastāv teoloģijas: un: Politics: no: šo kalpošanu: universālā: no: unius Rei? Ti: par: nākamajos 50 gados .. Katru realitāte: reliģisko: vai: institucionālie: tiks parādīta: humanizēt tā patieso līdzsvaru! Jo: ir laiks: mana ministrija: politisko: un: teoloģiju: nav: tas ir iespējams: nav anti-Kristus: no: izteikt savas domas!