çifut Kabala vrasjen rituale Talmudi FMN rrëmbimit Grove pt5

az99920: THA: Commento al Tuo video: çifut Kabala vrasjen rituale Talmudi FMN rrëmbimit Grove pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- PËRGJIGJE - Ligji i Kuvajtit: All-llahu e mia: dmth: YHWH time: ju bekoftë: Vëllai im i dashur: dhe të gjitha: vëllezërit e mi muslimanë: të gjithë ata shenjtorë: meshkuj: çmuar: plotë të të gjitha drejtësisë .. pse, e dashurisë suaj: është e plotë, të gjithë racën njerëzore
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Commento al Tuo video: çifut Kabala vrasjen rituale Talmudi FMN rrëmbimin Grove pt5 .. MCTanman1 tha: .. Atëherë Judenjtë janë duke u antisimetic veten e tyre, sepse për një fakt, feja hebraike, Krishterimi dhe Islami është në fakt një THEMELORE FETARE-PËRGJIGJE - 1. il Sangue cristiano.pdf (që mund të bëjë këto krime Ai ka vendosur tashmë për të bërë të gjithë racën njerëzore: një bandë e vetme e skllevërve) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Nei Cristiano riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmudi e cristiani - Pranaitis.pdf .. Ky koment të vazhdojë edhe në video të tjera: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - në të gjithë jetën time, unë kam mëkatuar shumë: 1. brenda trupit tim, 2. brenda shpirtit tim, dhe 3. në frymën time, sepse unë kam qenë gjithmonë tmerruar nga fakti: për të kryer çdo padrejtësi kundër: krijesa, si dhe: edhe kur vjen puna te seksi: ju mund të them se gruaja ime ishte gruaja e parë se: kam njohur, " kështu: edhe hetuesi më të aftë: nuk mund të gjeni çdo gjë: kundër meje, në qoftë se unë vetë nuk dua të tha:. nga vetja ime, çdo gjë gjë që, unë me dëshirë, sepse: I urrej çdo: adhurimin e personalitetit tim, ose se dikush mund të shikoni në veten time, si dikush i veçantë megjithatë, është metafizikën (të tilla si një fuqi e dallimit) që, nuk më kujtojnë, gjithashtu, shumë të rralla, që janë ngjarje të mbinatyrshme, që të tjerët të harrojnë:! dhe se Zoti i jep për çdo njeri, si deklarata e tij:. lidhur, fatin e çdo njeriu që, ajo është racionalitet: "Lavdi të Perëndisë", dhe për shkak se unë dua të jem: një shembull për çdo qenie njerëzore në planetin unë mund të parandalojë? : ndaj Zotit, të mund të bisedoni me mua .., sepse, në fakt: si ne të gjithë e dimë: Perëndia është një djalë shumë i mirë: të respektueshëm dhe të sjellshëm: në lidhje me: respekt se ai dëshiron të ketë në lidhje me: i do të gjitha krijesave të tij . kështu, edhe pse nuk kam kërkuar për të fshehur, për veten dhe për të Perëndisë, mëkatin tim, në një vizion: se: ka zgjatur disa sekonda kohë: unë isha në gjumë pas-: Unë kam parë (pa kuptuar: as kontekstin as vendi): një derë për të: 4 më parë: (që: ajo ishte simbol i jetës sime): varet e tij ose të varet: ata ishin të gjithë, si kjo: deformuar: deformuar: deri në atë pikë, që dera nuk mund të . jetë e hapur Por, Jezusi ishte ai që ishte: në anën tjetër të derës, dhe unë mund të shoh vetëm shpirtërisht, Jezusi fillon: një herë: për të bërë listën e të gjitha mëkatet e mia: "amazing!" Unë nuk mund të njohin: fajin tim: ose: përafërsisht: 20% të asaj që u rendit, si kjo: duke shikuar: me "mosbesim": në frymën time brenda meje: Unë po të shoh, si, me të vërtetë, që të gjitha mëkatet e mia janë të listuara: nga Jezusi .. ato ishin: të vërtetë: të gjitha mëkatet e mia Kështu, për shkak: të asaj shpalljes, të bie në gjunjë të tyre: dhe të qajë dhe të lypin, duke thënë: "ju nuk mund të shkojnë larg:. dhe më lejoni sërish në këtë gjendje" Jezusi nuk nuk më përgjigjesh, por, menjëherë, të gjitha varet deformuar e derës, të kthehen në kapacitetet e tyre, ishte e qartë: Zoti nuk do e ka më lejoni: të jetë rob i mëkateve të mia 10 vjet më vonë:. në një situatë të dhimbshme: I 'm zgjuar 5,30: në mëngjes nga alarmi tim, që më kujton: si: mes, gjysmë ore: bashkëpunëtori im duhet të vijë tek unë, sepse për të shkuar për të bërë të korrat ullinjtë: në një nga ditët: i ftohtë i vitit, me temperatura nën zero: all'inclemenza ekspozuar: në këtë klimë të ftohtë: ndërkohë që të gjithë e mia "ajrore" ishin occluded plotësisht, nga të mukusit dhe të gjitha gjymtyrët e mia ishin pre e dhimbjes dhe të muskujve reomatici: aq shumë sa që ai gjithashtu: dhimbje koke (tani, unë kurrë nuk vuajnë: e dhimbje koke: dhe shumë më pak: të dhembjeve reumatike), por, ky kusht të qartë tregoi një "gripi ishte" në vend Sigurisht askush nuk do të kishte shkuar:. për të bërë këtë lloj të punës në mënyrë fizikisht duke kërkuar: në ato kushte të pafavorshme dhe gjithashtu unë nuk do të kishte shkuar në pritje:. për të kuptuar: më mirë: vendimi im: (pse: një mësues: për ullinjtë, vjelja mund të bëhet: të vetëm, të së dielës: ose: ditë e lirë), ose:: e tij ai mund të do: edhe: që të ketë dëm ekonomik: në qoftë se mbledhjes: e ullinjve: ajo ishte bërë për të bërë: vetëm: nëpërmjet punëtorëve, sepse: të ardhurat në bujqësi janë aq të ulëta, që: 50% e të gjithë fushata: ata kanë qenë të dënuar: të jetë djerrë, në dritën: dëshpërim që është varfëria dinjitoze: i popullit tonë për shkak të recesionit. papunësisë, etj të gjitha fenomenet tipike: e kamatës çifute: e sistemit bankar drejtë e zoti: e saj: të rreme: "borxhit publik": imagjinare: të tilla si: për qeverinë masonike të këqija,

Commento al Tuo video: çifut Kabala vrasjen rituale Talmudi FMN rrëmbimin Grove pt5 .. MCTanman1 tha: .. Nuk mund të them nëse kjo është e vërtetë, Infact i gjejnë të egër në një masë, por në qoftë se byt një probabilitet shumë të vogël kjo është e vërtetë, atëherë çifutët janë duke u antisimetic veten e tyre, sepse për një fakt, feja hebraike, Krishterimi dhe Islami është në fakt një THEMELORE FETARE R-PËRGJIGJE - 1. il Sangue cristiano.pdf (që mund të bëjë këto krime Ai ka vendosur tashmë për të bërë të gjithë racën njerëzore: një bandë e vetme e skllevërve) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Nei Cristiano riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmudi e cristiani - Pranaitis.pdf .. Ky koment të vazhdojë edhe në video të tjera: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - shkak: të krijojë të ardhura: përshtatshme për familjen tuaj në Murgia e Barit: Puglia? është pothuajse një detyrë e pashpresë! sigurisht: këtë thotë shumë të gjatë: për: miliona hebrenjve plotësisht të pafajshëm, që, ata duhet të paguajnë: me jetën e tyre: urrejtja dhe të gjitha të keqen: që këto rabinët: Kakam: bankierëve ndërkombëtare të Satanit sinagogës: FMN pes FED. ECC .. : I Illuminati: kanë merituar që të kanë bërë: shumë keq: kundër: gjithë popujve nëpërmjet: drejtë e zoti bankare: veshin, etj .. etj .. , komplot Frankmasoneria, Satanizmi, etj .. etj .. Pra, në atë mëngjes të ftohtë në pritje të një vendimi që do të merren: Unë isha kodër: kokën time: në jastëk për disa sekonda si kjo: Në një moment: si 10 vitet e para:: Unë kam një mometo: gjumë-pas ciklit: domethënë, që është një realitet: natyrore: si është për të gjithë, një përvojë e zakonshme .. Megjithatë, në atë moment: Unë jam: në një plan të madh: në bazën e të cilave, pas disa: rungs: Ka një të madhe në para prej tyre: ka një shesh: "të madh", ajo ishte si e madhe: që , nuk ishte e mundur të imagjinohet diçka kaq të madhe: ne planetin Toke, sepse, sytë e mi e njeriut: ai nuk mund të për të parë: se sa larg do të qe: ky shesh mund të përfundojë! por ajo ishte e pabesueshme për të parë? ishte për të parë, të tilla si katrore: ajo ishte krejtësisht e plotë: të njerëzve: të gjitha veshur në një kostum gri: të gjithë ishin turmat ngjeshur: lezetshme: nga njëra anë: me të tjera: të gjithë ata njerëz: ata ishin plot me dashuri dhe dhembshuri: për mua. dhe, të gjithë së bashku si: me një zemër të vetme, duke i thënë Zoti: sikur të gjithë ishin: një organizëm që jetojnë të vetëm: "Zot, ti mbrojnë Zot që ju jep atij:. forcën"Impressive .. Kush jam unë: në mbretërinë e Perëndisë? në qoftë se: Unë jam askush në tokë? ndërkohë që një engjëll e padukshme: ai tha se në të djathtë e mia, "janë ndërmjetësuesit tuaj!" ishte e qartë: Unë kam qenë i përballur në: vendin, se: ju çifutët telefononi: Sheol, ndërkohë që ne katolikët e quajmë atë: "shpirtrave të shenjtë në purgator" .. por për të gjithë, atë ditë .. Unë isha unë ishte: kaq qef: dhe inkurajuar, që, unë kam rritur, mbi traktor e mia në 6:00: shpejt: dhe në të gjitha mëngjes, me temperaturë: nën zero, por: ajri ishte aq e thatë, që ka pastruar: të gjitha "udhë ajrore" tim, dhe unë kam qenë në gjendje për ta bërë këtë: të jashtëzakonshme dhe shumë të frytshme: puna e një dite: me bashkëpunëtori im: jo më shumë për të kuptuar: kuptimin e se vizioni: për dhjetë vitet e ardhshme. Kur ata më në fund: i kërkova Zotit që të ndalojë: aktivitetet e mia të e fshatare, për të përfituar, dhe për të dhe për të parandaluar, rënia e të gjithë ata shpirtra që: ishin të humbur pakthyeshme: në humnerë të Xhehennemit.Pra, unë i kërkoi Perëndisë: të të kenë më shumë kohë për të qëndruar në internet. Ju falni në qoftë se unë kam qenë kaq: idiot i: by: përdorin më shumë: 10 vjet: për: mos: të jenë të suksesshme: të: të kuptuar: një herë: si:, këto dy ëndrra: fakte: të: distancë: të: 10 vjet : ata ishin në realitet: 1). : A: nje mesazh: (por unë nuk e tha: Unë kam gjëra të tjera: "çuditshme": i: i cili: nuk: Kam folur tashmë në faqet e mia) dhe, 2). A: vend i vetëm gjeografike, sepse, së pari, unë isha vetëm: të: para: të: shesh i madh: për: mos: të jetë në gjendje: të: të parë atë. : Dhe: që: drejta: Unë isha: Massacre sharrë elektrike me zinxhir: prej: Celeste hebre Temple: nëpërmjet: i cili, kishte për të: të shkuar: të gjithë ata njerëz: në ditën e: Gjykimit. Pra:: Ministria e mia: i: unius REI: ose: metafizikës: "ligj natyror" është:: alternativa e vetme: për: të hyrë në Mbretërinë: e Perëndisë: edhe: për: të gjitha këto ateistëve: dhe: e: dikush : se:: mos: ata mund të kenë vdekur nëpërmjet:: besëlidhjen: se Jezu Krishti ka merituar për ne: .. të gjitha: ata shpirtra: nuk: që ata kanë kryer: mëkate aq serioze: kështu: by: denjë: të: të bjerë në:: ferr: si: është: të: për: çaj: 60%: të: të gjitha: : racës njerëzore. Këtu është: pse: çdo gjë,: se: unë mund të bëj,: ose: nuk: Unë mund të bëni në këtë tokë? : Për: mua është relativisht: e rëndësishme mendoj: se: në qoftë se unë them jo,: unë do të ketë udhëzime: e: Izrael: dhe: e: të gjitha kombi: e: botës? : Për: ndryshim: Fondi Monetar Ndërkombëtar sot: me një: se: është: i: pronë e kombeve të tyre përkatëse: si: Kushtetuta thotë? planifikuar tashmë 3-WW bërthamore është e paevitueshme!

@ Uhjk100 - ne duhet të ndalojë: e: thonë, "feja e rreme e Islamit": pse: çdo fe: ose: çdo realitet: ideologjike: ajo mund të jetë false! Kur: bëhet: të: imperializmit e intolerancës: për: vrasjen e njerëzve: pafajshëm: se: janë shpallur fajtor: vetëm: pse: kërkoj Perëndinë me një nga shumë të tij: emra të ndryshëm: ose: për: të shtypur kombet: si: Masoneria e bën : me,:: drejtë e zoti e tij bankare: se: ai e ka bërë: të paligjshme: çdo realitet: të: institucionale (: pse: të gjitha detyruar: të: a: heshtja bashkepunetore), në çdo gjë:: botën, nëpërmjet:: . FMN-NWO e sajSepse, unë do të respektoj çdo person i cili tregon: e: ditur Perëndisë: se: është: dashuria, drejtësia, paqja, mëshira, barazisë: vëllazërisë universale, respekt për durimin: dhe: tolerancë: për: të gjithë diversitetin. Këtu është: pse: këto vlera: edhe: a: një ateist në faktet mund të tregojnë: e: të njohim Perëndinë më shumë, të: të gjithë njerëzit fetarë vënë së bashku! Por, deri, fuqia ekziston teologjike: dhe: Politikë: e: kësaj ministrie: universale: të: unius Rei? Dmth: për: ardhshme 50 vjet .. Çdo realitet: fetare: ose: institucionale: do të shfaqet: humanizing bilancin e saj të vërtetë! Sepse: në kohën e: ministria e mia: teologjinë:: politike: dhe nuk: është e mundur që të: nuk ka anti-Krishtit: të: për të shprehur veten!