مراسم قتل یهودی کابالا تلمود صندوق بین المللی پول ربودن گراو

z99920 : گفت : Commento در tuo ویدئو : مراسم قتل یهودی کابالا تلمود صندوق بین المللی پول ربودن گراو pt5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
جواب -- -- قانون کویت : من خدا : یعنی : YHWH من : به برکت شما : برادر عزیزم : و همه برادران مسلمان من : تمام کسانی که مقدسان : مردان : گرانبها کامل از تمام عدالت.. چرا ، از عشق خود پر است ، کل نژاد انسان
قانون للكويت : بلادي الله : أي : يهوه بلدي : يبارك لك : يا أخي العزيز : وجميع : إخواني مسلم : کل هؤلاء القديسين : الرجال : الثمينة الكامل لجميع البر.. لماذا ، من الحب : هو الكامل ، والجنس البشري كله

Commento آل tuo ویدئو : مراسم قتل یهودی کابالا تلمود صندوق بین المللی پول ربودن گراو pt5..MCTanman1 گفت :.. سپس یهودیان در حال antisimetic خود ، چرا که برای یک واقعیت ، دین یهود ، مسیحیت و اسلام است که در واقع یک BASIC مذهب پاسخ -- 1. IL sangue cristiano.pdf (که می توانند این جنایات را انجام او در حال حاضر تصمیم به انجام کل نژاد انسان تنها دسته از بردگان).. 2. گراند rabbino Neofito -- ایل sangue کریستیانو NEI riti erraci دلا moderna Sinagona.pdf.. 3. تلمود الکترونیکی cristiani -- Pranaitis.pdf.. این نظر ادامه خواهد داد در سایر VIDEO : 1 / 2 @ IsraelNationalTV -- در تمام زندگی من ، من گناه بسیار : 1. در داخل بدن من ، 2. داخل روح من ، و 3. در روح من چون من همیشه با این واقعیت وحشت زده : ارتکاب هر گونه بی عدالتی در برابر موجودات ، نیز : حتی زمانی که آن را به جنس می آید : شما می توانید بگویید که همسر من اولین زنی است که : من شناخته شده بود ، "نتیجه : حتی محقق ترین ماهر می تواند هر چیزی نمی خواهد پیدا کنید : علیه من ، اگر من خودم نمی خواهم به گفت : از خودم ، هر چیزی که چیزی که من با کمال میل حاضر به دلیل : من نفرت : عبادت از شخصیت من ، و یا که کسی می تواند در خودم نگاه کنید ، به عنوان کسی که از ویژه با این حال ، متافیزیک (مانند قدرت بصیرت) که من یادآوری ، همچنین ، بسیار نادر است ، که حوادث مافوق طبیعی ، که دیگران را فراموش کرده ام! و خدا به هر مرد می دهد ، به عنوان بیانیه خود درباره ، سرنوشت هر انسان از آن زمان ، آن است که عقلانیت : "جلال خدا" ، و چون من می خواهم به : یک مثال برای هر انسان در این سیاره می توانید جلوگیری از؟ : به خدا ، می تواند به من صحبت.. زیرا ، در واقع : همانطور که همه میدانیم : خدا یک پسر بسیار خوبی محترمانه و مودبانه : در مورد : احترام که او می خواهد تا با احترام : از اراده همه موجودات خود بنابراین ، اگر چه من می خواستم هرگز برای مخفی کردن ، به خودم و به خدا ، گناه من ، در یک چشم انداز است که : از چند ثانیه در حالی که به طول انجامید : من در خواب و بیداری بود : من را دیده اند (بدون درک : نه زمینه و نه محل) : درب : 4 قبل از : (که آن را نمادی از زندگی من بود) : لولا خود لولا : آنها تمام شد ، مثل این : تغییر شکل : تغییر شکل : به نقطه ای که درب نمی توانست . باز می شود اما ، این عیسی مسیح بود که او بود : در طرف دیگر درب ، و من می توانم ببینم فقط معنوی ، عیسی آغاز می شود : یک بار را به لیست از تمام گناهان من : "شگفت انگیز" می تواند به من نیست تشخیص : در گزارش این اعدام نشانی من : یا : تقریبا : 20 ٪ از چه ، مثل این ذکر شده بود : در حالی که تماشای : با "ناباوری" : در روح من در درون من : من می بینم ، و ، در واقع ، که همه گناهان من آمده بودند : توسط عیسی .. کسانی که عبارتند از : واقعا : بنابراین ، همه گناهان من ، چون : آن وحی ، من زانو های خود قرار می گیرند و گریه و التماس ، گفت : "شما نمی توانید به دور : و به من اجازه دهید بار دیگر در این وضعیت" عیسی پاسخ دهد ، اما ، بلافاصله ، تمام لولا تغییر شکل درب ، بازگشت به قابلیت های خود را آشکار بود : خدا تا به من اجازه دهید : زندانی گناهان من به 10 سال بعد : در یک وضعیت دردناک : من متر بیدار در 5.30 : در صبح با زنگ هشدار من ، که مرا به یاد : به عنوان : میان ، نیم ساعت : کارگر من باید به من می آیند : برای برداشت زیتون برای انجام دهید : در یکی از روزهای : سردترین سال ، با درجه حرارت زیر صفر : all'inclemenza در معرض : در آن آب و هوای سرد : در حالی که همه من "راه های هوایی" به طور کامل مسدود شد ، از مخاط و تمام اندام من طعمه به درد و عضلات reomatici : آنقدر که آن را نیز : سردرد (در حال حاضر ، من هرگز رنج می برند : سردرد و بسیار کمتر : دردهای روماتیسمی) ، اما این وضعیت به وضوح نشان داد در محل "آنفولانزا" بدیهی است هیچ کس را رفته اند : برای انجام این نوع کار ها طاقت فرسا : در آن شرایط نامطلوب و همچنین من رفته در انتظار :! به درک بهتر : تصمیم من : (چرا : یک معلم : برای زیتون ، برداشت می تواند انجام شود : فقط یکشنبه : یا : روز رایگان) ، و یا : : خود او می تواند که : حتی : به خسارت های اقتصادی : در صورتی که جمع آوری : زیتون : آن را به انجام ساخته شد : : از طریق کارگران ، زیرا : درآمد در کشاورزی بسیار کم است ، که : 50 ٪ از تمام مبارزات آنها محکوم شده اند : در وجود uncultivated : ناامیدی است که در فقر وقار : مردم ما به دلیل رکود اقتصادی : بیکاری ، و غیره همه پدیده های معمولی : از ربا یهودی : از بانکداری حق الضرب و آن : جعلی : "بدهی عمومی" : داستانی : از قبیل : دولت ماسونی بد ،

Commento آل tuo ویدئو : مراسم قتل یهودی کابالا تلمود صندوق بین المللی پول ربودن گراو pt5..MCTanman1 گفت :.. من نمی توانم بگویم اگر این درست است ، infact پیدا کنم آن را به حد ظالمانه است ، اما اگر byt احتمال بسیار بسیار کوچک این درست است ، پس از آن یهودیان در حال antisimetic خود ، چرا که برای یک واقعیت ، دین یهود ، مسیحیت و اسلام در واقع ONE BASIC R مذهب پاسخ 1 -- است. IL sangue cristiano.pdf (که می توانند این جنایات را انجام او در حال حاضر تصمیم به انجام کل نژاد انسان تنها دسته از بردگان).. 2. گراند rabbino Neofito -- ایل sangue کریستیانو NEI riti erraci دلا moderna Sinagona.pdf.. 3. تلمود الکترونیکی cristiani -- Pranaitis.pdf.. این نظر ادامه خواهد داد در سایر VIDEO : 2 / 2 @ IsraelNationalTV -- زیرا : ایجاد درآمد مناسب برای خانواده خود را بر روی Murgia باری : Puglia؟ تقریبا یک کار نا امید کننده! البته : این ماده می گوید که بسیار طولانی است : در مورد : میلیون ها نفر از یهودیان کاملا بی گناه است ، که آنها مجبور به پرداخت : با جان خود از نفرت و همه شر : که این خاخام : Kakam : بانکداران بین المللی کنیسه شیطان : صندوق بین المللی پول پیش از میلاد تغذیه می کند.ECC.. : روشن فکران : سزاوار انجام داده اند : بسیار بد : در برابر : همه مردم را از طریق : بانکداری حق الضرب : سایش ، و غیره.. و غیره.. توطئه ، فراماسونری ، شیطان پرستی ، و غیره.. و غیره.. بنابراین ، در آن صبح سرد در انتظار برای تصمیم به انجام شود : من تپه بود : سر ​​من دوباره بر روی بالش برای چند ثانیه ، مثل این : در یک لحظه : 10 سال برای اولین بار : : من mometo : خواب و بیداری چرخه : یعنی ، که یک واقعیت است : طبیعی : همانطور که برای همه است ، یک تجربه معمول در.. با این حال ، در آن لحظه من : در یک طرح بزرگ : در پایه که پس از چند : rungs بزرگ در مقابل آنها وجود دارد : یک مربع وجود دارد : "بسیار زیاد" ، آن را مانند بزرگ بود : ممکن بود تصور چیزی آنقدر بزرگ نیست : سیاره زمین : برای چشم انسان من : او می تواند به نیست : تا چه حد خواهد بود که : این میدان می تواند پایان! اما آنچه باور نکردنی برای دیدن؟ بود برای دیدن ، مانند مربع : آن را به طور کامل کامل بود : از مردم : همه در یک دست کت و شلوار خاکستری لباس : آبرومندانه : : یک طرف : با دیگر : همه کسانی که به مردم : همه serried جمعیت آنها پر از عشق و شفقت : برای من. و همه با هم : تنها با یک قلب ، گفت : به خدا : اگر تمام شد : تنها یک موجود زنده : "پروردگار ، او را محافظت از شما را پروردگار شما به او بدهد : قدرت" از آثار.. درباره من : در پادشاهی خدا؟ اگر : من هیچ کس بر روی زمین؟ در حالی که فرشته نامرئی : او را به حق من گفت : "شفاعت شما!" واضح بود : من از روبرو در بود قرار می دهد ، که : شما یهودیان تماس بگیرید : Sheol ، در حالی که ما کاتولیک آن تماس بگیرید : "روح مقدس در برزخ".. اما برای همه ، آن روز.. من من : خیلی هیجان زده : به تشویق کردن و دلگرم کردن ، که من داشته باشد ، افزایش یافته است بر روی تراکتور در 6:00 : به سرعت و در تمام آن روز صبح ، با دمای زیر صفر ، اما هوا خشک ، است که خالص : تمام "راه هوایی" من ، و من قادر به انجام این کار شده اند : فوق العاده و بسیار سازنده : کار روز : با مددکار : نه بیشتر به درک معنی است که چشم انداز : برای ده سال آینده است. هنگامی که آنها در نهایت : من از خداوند برای متوقف کردن فعالیت های من از دهقان ، به نفع و برای جلوگیری و از سقوط از تمام کسانی که روح که : irretrievably از دست داده بودند : در پرتگاه جهنم خواست. بنابراین ، من از خدا خواست : به زمان بیشتری برای ماندن در اینترنت. ببخشید اگر من شده اند : ادم سفیه و احمق : توسط : استفاده بیشتر : 10 سال : : : موفق باشد : : درک : یک بار : : ، آن دو رویاهای : حقایق : : فاصله : : 10 سال : آنها در واقع عبارت بودند از : 1). : : یک پیام : (اما من گفتم : من چیزهای دیگر : "عجیب" : : : : من در حال حاضر در سایت من صحبت کرده) و ، 2). : مجرد جغرافیایی مکان : زیرا ، برای اولین بار ، من تنها : : جلو : : مربع بزرگ : : : به قادر : به آن را ببینید. : : که : سمت راست : من بود : کشتار با اره برقی : : Celeste معبد یهودی : از طریق : که تا به حال برای رفتن : همه کسانی که به مردم : روز از : قضاوت. بنابراین : : وزارت من : : unius REI : : متافیزیک : "قانون طبیعی" است : : تنها گزینه : : پادشاهی را وارد کنید : خدا : حتی : برای همه این بیخدایان : : برای : هر کسی : که : : : فوت کرده اند می توانند از طریق : : پیمان : که عیسی مسیح برای ما سزاوار :.. آن همه : کسانی که روح : : به آنها برای ارتکاب : به طوری جدی گناهان : : توسط : ارزش : : به سقوط : : جهنم : به عنوان : : : در مورد : چای : 60 ٪ : : همه : : نژاد انسان. اینجا این است : چرا : همه چیز : که : من می توانم انجام دهید : یا : : من می توانم بر روی زمین انجام دهید؟ : : من نسبتا : : مهم من فکر می کنم : که : اگر من می گویم ، نه : : : اسرائیل : من به هدایت و : : همه ملت : : جهان؟ : : تغییرات در : صندوق بین المللی پول امروز : با : که : است : : ملک از کشورهای متبوع خود : به عنوان : قانون اساسی می گوید؟ در حال حاضر برنامه ریزی شده در 3 سوم WW هسته ای اجتناب ناپذیر است!

@ Uhjk100 -- ما باید توقف : : گفت ، "دین دروغین اسلام" : چرا : هر مذهب یا هر واقعیت : ایدئولوژیک : می توان آن را نادرست! هنگامی که : می شود : : امپریالیسم نارواداری : : کشتار مردم بی گناه : : یافت گناه : تنها : چرا : استناد خدا با یکی از بسیاری از او : نام های مختلف : : برای درهم شکستن سازمان ملل : عنوان : فراماسونری می کند : از طریق : : بانک خود را حق الضرب : که : او ساخته شده است : غیر قانونی : در هر واقعیت : : رسمی و سازمانی (: چرا : تمام مجبور : : سکوت : همدست) ، در همه چیز : : جهان ، از طریق : : آن صندوق بین المللی پول - NWO. از آنجا که ، من به هر فرد که نشان می دهد که احترام : از : دانستن خداوند : که : : عشق ، عدالت ، صلح ، رحمت ، برابری ، برادری جهانی ، احترام به صبر : و : تحمل : برای : همه تنوع. اینجا این است : چرا : این ارزش ها : : : به خدا اعتقاد نداشتند ، در واقعیت ممکن است نشان می دهد : : شناخت خدا ، همه مردم مذهبی را کنار هم بگذارند! اما ، تا زمانی که قدرت کلامی وجود دارد : : سیاست : : این وزارتخانه : جهانی : : unius REI؟ اینترنت اکسپلورر : : در 50 سال آینده.. هر واقعیت : مذهبی : یا : رسمی و سازمانی : نشان داده خواهد شد : انسانی تعادل واقعی خود را! از آنجا که : در زمان وزارت من : سیاسی : : خداشناسی : : ممکن است برای : بدون ضد مسیح : : خود را ابراز!