еврейски ритуални убийства кабала Талмуда МВФ

az99920 каза: Commento Ал Туо видео: еврейски ритуални убийства кабала Талмуда МВФ Grove отвличане PT5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- Отговор - Закон Кувейт: мой Аллах: т.е.: YHWH ми да ви благослови: Скъпи мои брат и всички: Моите братя мюсюлмани: всички тези светци: мъже:-ценното, на всяка правда .. защо на вашата любов е пълна, на цялата човешка раса
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل والجنس البشري كله

Commento Ал Туо видео: еврейски ритуални убийства кабала Талмуда МВФ Grove отвличане PT5 .. MCTanman1 каза: .. след това евреите се antisimetic себе си, тъй като за факт, еврейската религия, християнството и исляма е всъщност една основна религия отговор - 1. Ще Sangue cristiano.pdf (които могат да направят тези престъпления, Той вече е решила да направи на цялата човешка раса:? само една китка на роби) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Кристиано нито riti erraci дела Модерна Sinagona.pdf .. 3. Талмуда д Кристиани - Pranaitis.pdf .. Този коментар продължи и в други видео: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - в целия ми живот, аз съм съгрешил много: 1. вътре в тялото ми, 2. вътре в душата ми, и 3. в духа ми, защото винаги съм била ужасена от факта,: както и да извърши някаква несправедливост срещу същества, дори когато става въпрос за секс може да се каже, че жена ми е първата жена, че: Имам известни " по този начин: дори и най-квалифицираните изследовател не може да ще намерите всичко: срещу мен, ако аз самият не искам да казва: от себе си, всяко нещо, което правя с желание, защото: Мразя такива: поклонение на моята личност, или че някой може да погледнете на себе си, тъй като някой от специален обаче, е метафизика (като мощност на разпознаване), че не ми напомня, също така, много рядко, които са свръхестествени събития, които другите забравят! и, че Бог дава на всеки човек, като изказването си: за съдбата на всеки човек, тъй като тя е рационалност: "Слава на Бога", а защото искам да бъде: пример за всеки човек на планетата може да се предотврати? : към Бога, може да се говори за мен .., защото в действителност: както всички знаем: Бог е един много хубав човек: уважение и учтив: за уважението, което той иска да има по отношение на волята на всички Свои създания това е така, въпреки че никога не съм искал да се скрие, за себе си и на Бог, моят грях, във видение, че: е продължило няколко секунди, докато бях в сън-събуждане: Виждал съм (без да разбират нито контекст , нито място): от врата до: 4 преди: (, че: това е символ на живота ми): на пантите си, или панти: те са всички, подобно на това: деформирани: деформирани до точката, че вратата не може да . бъде открита Но, това е Исус, кой е той: от другата страна на вратата, и можех да видя само духовно, Исус започва: веднъж: да се направи списък на всичките ми грехове: "удивително!" Не можех да признае: моя вина:: приблизително: 20% от това, което е в списъка, като това: докато гледате: с "неверие" в духа ми в мен: Виждам, както наистина, че всички мои грехове са изброени: от Исус .. тези са: наистина всичките ми грехове По този начин, защото: на това откровение, падна на колене и да плаче и да просят, казвайки: "не можете да си отиде: и да ме пусне отново в това състояние", се Исус не ми отговори, но веднага, всички деформирани пантите на вратата, се върнете към техните способности, беше очевидно: Бог не би ми нека да бъде затворник на греховете ми 10 години по-късно: в болезнена ситуация: I съм буден в 5.30 на сутринта от моя аларма, че ми напомня: като: между половин час ми работник трябва да идват при мен за да отиде да направи маслини реколта: в един от дните:най-студените години, с температури под нулата: all'inclemenza изложени в този студен климат:, докато всичките ми "дихателните пътища" са напълно запушени, от слуз и всичките ми крайници са били жертва на болка и мускулна reomatici: толкова много, че също така: главоболие (сега, аз никога не страдат от главоболие, и много по-малко от ревматични болки), но това състояние ясно е посочено "грип е" Разбира се, никой не би отишъл да направи този вид работа, така физически натоварващи: в тези неблагоприятни условия и също не би да отиде в чакане:! да се разбере: по-добре: моето решение: (защо: учител: за маслини, прибиране на реколтата може да се направи само на неделята: или: му: свободен ден), или: той може би дори да има икономически щети: ако събирането на маслините: това е направено, за да направите: само чрез работниците, защото доходите в селското стопанство са толкова ниски, че: 50% от всички кампании, те са осъдени да бъдат пустеещи въпреки: отчаяние, че е достоен бедността: на нашия народ, защото на рецесията:. безработица и т.н. всички явления, типична: на еврейското лихварство: на банковата сеньораж: и си: фалшив: "публичен дълг": измислен: като например: за масонската лошо управление,

Commento Ал Туо видео: еврейски ритуални убийства кабала Талмуда МВФ Grove отвличане PT5 .. MCTanman1 каза: .. не мога да кажа, ако това е вярно, Infact Намирам я скандално до степен, но ако Byt много, много малка вероятност това да е вярно, тогава евреите се antisimetic себе си, тъй като за факт, еврейската религия, християнството и исляма е всъщност един основен R РЕЛИГИЯ отговори - 1. Ще Sangue cristiano.pdf (които могат да направят тези престъпления, Той вече е решила да направи на цялата човешка раса:? само една китка на роби) .. 2. Grande rabbino Neofito - Il Sangue Кристиано нито riti erraci дела Модерна Sinagona.pdf .. 3. Талмуда д Кристиани - Pranaitis.pdf .. Този коментар продължи и в други видео: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - защото: създаване на доход: подходящ за вашето семейство на Murgia на Бари: Пулия? е почти безнадеждна задача! разбира се: това казва много голям: за: милиони евреи напълно невинни, че те трябва да платят с живота си: омразата и всяко зло, че тези равини: Kakam: международните банкери на синагогата на Сатана: МВФ BCE FED. ECC .. : На Илюминатите: заслужаваха да са направили толкова много зло: срещу: всички народи чрез: банков сеньораж: износване и др .. и др .. конспирация, масонството, сатанизъм и др .. и т.н. .. така, че студена сутрин в чакалнята за да се вземе решение: Бях хълм: главата ми отново върху възглавницата за няколко секунди, като този: В момента: 10 години първо:: имам mometo: бодърствуване и сън: а именно, че е реалност: естествено: както е за всички, общ опит .. Въпреки това, в този момент: аз съм в по-голям план: в основата на която, след няколко: стъпала: там са чудесен пред тях: има квадрат: "огромна", беше като големи: , не беше възможно да си представим нещо толкова голямо,: на планетата Земя: за човешките ми очи: той не можеше да се види: колко далече бихте че: този площад може да сложи край! но това, което беше невероятно да се види? е да се види, като на площада: тя е напълно пълна: на хора: всички облечен в сив костюм: всички са стегнат тълпи: прилично: от едната страна с другата: всички тези хора: те са пълни с любов и състрадание: за мен. и всички заедно като: с едно сърце, казва Бог: като че ли всички са: един жив организъм: "Господи, ти го пази Господ да ти го даде:! силата" Впечатляващо .. Кой съм аз: в царството на Бога? ако: Аз съм никой на земята? докато ангел невидим: от дясната ми страна, каза: "ходатаи си!" е очевиден: Бях на пред които са изправени най-: мястото, че: вие евреите се обадите: преизподнята, а ние католиците го наричат: "светите души в чистилището" .. но за всички, че ден .. Бях, бях толкова развълнуван, и насърчава, са се повишили, на моя трактор в 6:00: бързо и във всички тази сутрин, с температура под нулата, но въздухът е толкова суха, че е пречистена: всичките ми "на дихателните пътища", и съм бил в състояние да го направи извънредно и много продуктивен ден работа: с моя работник: не повече, за да се разбере смисъла на тази визия за следващите десет години. Когато най-накрая: Помолих Господ да спре дейността ми на селянин, за да се възползват, и за да се предотврати падането на всички онези души, които бяха безвъзвратно загубени в бездната на ада. Така че, аз попитах Бог: да има повече време за престой в интернет. Ти ме извините, ако съм бил така: идиот: от: използват още: 10 години:: не: да бъде успешен: до: разбиране: веднъж: като:, тези две мечти: факти: до: разстояние:: 10 години : те са в действителност: 1). : Едно съобщение: (но не каза: имам други неща: "странно"::: не: Вече съм говорил в моите сайтове) и, 2). A: единична географско място, защото, първо, аз бях просто:: преден: да: огромния площад::: Не, за да могат: да го види. ::: Право:: Chainsaw Massacre:: еврейския храм Селесте: чрез, които трябваше да: отидете: всички тези хора: в деня на: Решение. И така:: моето служение:: unius REI: или: метафизика: "естественото право" е: на: само опция: за да влезе в Царството на Бог: дори:: всички тези атеисти и: за: всеки :::: Не те биха могли да са умрели:: завет: че Исус Христос е заслужена за нас: .. всички онези души, не: те са извършили: толкова тежки грехове: така:: достоен: да падне в:: ада::: да: за: чай: 60%:: всички: : човешката раса. Тук е: защо: всичко, че бих могъл да направя, или не можех да направя на тази земя? : За мен е относително: важно Мисля, че ако кажа не, ще има ръководството:: Израел::: цялата нация:: свят? : За: промяна: Международният валутен фонд днес: с:, че: е: от: собственост на съответните им народи като: Конституцията се казва? на вече насрочени 3-ти WW ядрени е неизбежна!

@ Uhjk100 - трябва да спрем:: да кажем, "лъжливата религия на исляма": защо: всяка религия: или: всяко реалност: идеологическа: тя може да бъде фалшива! Кога: става:: Империализмът на нетърпимост: за убиване на хора: невинен, че са намерени за виновни: само: защо се позовават на Бога с една от многото си: различни имена: или:: смаже народи: като: масонството се : чрез:: неговата банка сеньораж, че той е направил: незаконната: всяка реалност:: институционална (: защо: всички принудени: да: а: съучастници мълчание), във всичко:: свят, чрез:: МВФ-NWO. Защото, аз ще уважаваме всеки човек, който демонстрира: от: Познаването на Бог, че: е: любов, справедливост, мир, милост, равенство: универсално братство, уважение към търпение и: толерантност: за всички разнообразие. Ето защо: тези стойности: също: един атеист във фактите могат да покажат:: да познава Бога, на всички религиозни хора, взети заедно! Но докато съществува мощност богословски: и: Политика:: това служение: универсална:: unius Рей?Т.е.:: следващите 50 години .. Всяка реалност: религиозни: или: институционални: ще бъдат показани: хуманни своя истински баланс!Защото: по времето на моето служение: политически:: теология: не е възможно да се: без анти-Христос:: да изразява себе си!