assassinat ritual jueu Kabbalah Talmud FMI Grove segrest

az99920: VA DIR: Comment al mutu de vídeo: l'assassinat ritual jueu Kabbalah Talmud FMI Grove segrest PT5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- RESPOSTA - Llei de Kuwait: el meu Déu, és a dir: el meu YHWH: et beneeixi: Estimat germà: i tots: als meus germans musulmans: tots els sants: homes: preciosa: plens de tota justícia .. Per això, del teu amor: és ple, tot el gènere humà
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Tuo commento al vídeo: l'assassinat ritual jueu Kabbalah Talmud FMI Grove segrest PT5 .. MCTanman1 VA DIR: .. després els jueus es antisimetic si mateixos, perquè és un fet, la religió jueva, el cristianisme i l'islam és en realitat un bàsic RELIGIÓ-RESPOSTA - 1. il sangue cristiano.pdf (que poden fer aquests crims ja ha decidit a fer tot el gènere humà: un grup només dels esclaus) .. 2.Gran rabbino neofito - Il sangue cristià nei RITI erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud i Cristiani - Pranaitis.pdf .. AQUEST COMENTARI continuar en un altre VIDEO: 1 / 2 @ IsraelNationalTV - en tota la meva vida, he pecat: 1. dins del meu cos, 2. dins de la meva ànima, i 3. en el meu esperit, perquè sempre he estat terroritzat pel fet: per cometre una injustícia en contra: les criatures, així: fins i tot quan es tracta de sexe: es pot dir que la meva dona va ser la primera dona que: he conegut " així: fins i tot l'investigador més hàbil: no podia trobar qualsevol cosa: contra mi, si jo no vull, va dir:. de mi mateix, cada cosa el que jo faig de bona gana perquè: No m'agrada tot: l'adoració de la meva personalitat, o que algú pot mirar-me a mi mateix, com algú d'especial però, és la metafísica (com un poder de discerniment) que em recorda, també, el molt rar, que són esdeveniments sobrenaturals, que els altres s'oblidi: i que Déu dóna a cada home, com la seva declaració:. sobre el destí de cada home, ja que, és la racionalitat: "la glòria de Déu", i perquè vull ser: un exemple per a tots els éssers humans al planeta que pot evitar? : a Déu, de pot parlar amb mi .. perquè, de fet: com tots sabem: Déu és un tipus molt agradable: respectuós i cortès: sobre: ​​el respecte que ell vol tenir pel que fa a: la voluntat de totes les seves criatures . així, encara que jo mai hagués volgut amagar, per a mi i per a Déu, el meu pecat, en una visió: que: ha durat uns segons, mentre que: jo era al somni-vigília: he vist (sense entendre: ni el context ni el lloc): una porta a: 4 abans: (que: era el símbol de la meva vida): les frontisses de la o les frontisses: tots ells eren, per exemple: deformació: deformació: fins al punt que la porta no podia . obrir-se, però, Jesús era el que estava: en l'altre costat de la porta, i vaig poder veure només espiritualment, Jesús comença així: un cop: per fer la llista de tots els meus pecats: "Amazing!" Jo no estava en condicions reconèixer: la meva culpa: o: aproximadament: 20% del que estava a la llista, d'aquesta manera: mentre veu: amb "incredulitat": en el meu esperit dins meu: Ja veig, ja que, en efecte, que tots els meus pecats van ser la llista: per Jesús .. aquests van ser els següents: en realitat: tots els meus pecats Per tant, pel fet que:! d'aquesta revelació, caic de genolls, i plorar i suplicar, dient: "no es pot arribar a presentar-se. i em va deixar de nou en aquesta condició" que fa Jesús No em va contestar, però, immediatament, totes les frontisses de la porta deformada, tornar a les seves capacitats Era evident: Déu no m'ha decebut: ser presoner dels meus pecats 10 anys després:. en una situació dolorosa: I 'm desperto a les 5.30: al matí en el meu despertador, que em recorda: per exemple: entre mitja hora: la del meu treballador ha de venir a mi: per anar a fer la collita d'olives: en un dels dies: lamés fred de l'any, amb temperatures sota zero: all'inclemenza exposats: en que el clima fred: mentre tots els meus "vies" es clou per complet, de moc i tots els meus membres van ser presa de dolor i músculs reomatici: tant, que també: el mal de cap (en l'actualitat, no sempre pateixen: de mal de cap, i molt menys: dels dolors reumàtics), però, aquesta condició indica clarament una "grip va ser" en el seu lloc després, ningú hauria anat:. per fer aquest tipus de treball per físicament exigent: en aquestes condicions adverses i també que no hauria anat a l'espera:. entendre: millor: la meva decisió: (per què: un mestre: les olives, la collita es pot fer: només, del diumenge: o: seu: dia lliure), o: pot ser que: encara: que els danys econòmics: si la mostra: de les olives, que va ser fet per fer: només: a través dels treballadors, pel fet que: els ingressos en l'agricultura són tan baixos, que: 50% de totes les campanyes: que hagin estat condemnats: ser cultivades tot: la desesperació que és la pobresa digna: del nostre poble a causa de la recessió:. la desocupació, etc tots els fenòmens típics: de la usura jueva: de la bancasenyoratge, i la seva: fals: "el deute públic": de ficció: per exemple: per al mal govern maçònic,

Tuo commento al vídeo: l'assassinat ritual jueu Kabbalah Talmud FMI Grove segrest PT5 .. MCTanman1 VA DIR: .. No puc dir si això és cert, de fet em sembla indignant que un punt, però si BYT una probabilitat molt petita això és cert, llavors els jueus es antisimetic si mateixos, perquè és un fet, la religió jueva, el cristianisme i l'islam és en realitat un bàsic I RELIGIÓ-RESPOSTA - 1. il sangue cristiano.pdf (que poden fer aquests crims ja ha decidit a fer tot el gènere humà: un grup només dels esclaus) .. 2. Gran rabbino neofito - Il sangue cristià nei RITI erraci della moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud i Cristiani - Pranaitis.pdf ..AQUEST COMENTARI continuar en un altre VIDEO: 2 / 2 @ IsraelNationalTV - perquè: crear un ingrés: propici per a la seva família en la Murgia de Bari: Puglia?és gairebé una tasca impossible! Per descomptat: això diu molt: sobre: ​​a milions de jueus totalment innocents, que han de pagar: amb la seva vida: l'odi i el mal: que aquests rabins: Kakam: els banquers internacionals de la sinagoga de Satanàs: FMI BCE FED. ecc .. : Dels Illuminati: han merescut: Es fa tant de mal: en contra: tots els pobles a través de: senyoratge bancari: el desgast, etc .. etc ..conspiració, la maçoneria, el satanisme, etc .. etc .. Per tant, en aquesta fred matí a l'espera d'una decisió de prendre: em costa: el meu cap de nou: al coixí durant uns segons així: en un moment: 10 anys de pila: he un mometo: cicle son-vigília: a saber, que és una realitat: natural: igual que per a tots, una experiència comuna .. No obstant això, en aquest moment: jo sóc: un pla gran: en la base que, després d'uns pocs: els esglaons: hi ha un gran front d'ells: hi ha una plaça: "immens", va ser com gran: que , no era possible imaginar una cosa tan gran: al planeta terra: doncs, els meus ulls humans: no podia veure: fins que: aquesta plaça pot acabar!però el que era increïble veure? anava a veure, com la plaça: estava completament ple: la gent: tots vestits amb un vestit gris: tots eren multituds atapeïdes: decentment: d'una banda: amb l'altre: a tota aquesta gent: estaven plens d'amor i compassió: per a mi. i, tots junts, com: amb un sol cor, dient a Déu: com si tot estigués: un sol organisme viu: "Senyor, tu el protegeixi Senyor que li donis:. la força" Impressionant .. Qui sóc jo: en el regne de Déu? si: No sóc ningú a la terra? mentre que un àngel invisible: li va dir a la meva dreta ", són els seus intercessors!" era obvi: que estava de front a: el lloc, que: es diuen jueus: país dels morts, mentre que nosaltres, els catòlics en diuen: "les ànimes beneïdes del purgatori" .. però per a tots, aquest dia .. Jo era el que estava: tan emocionat, i anima, que m'han pujat, en el meu tractor a les 6:00: ràpidament, i en tot el matí, amb la temperatura: per sota de zero, però: l'aire era tan sec, que ha purificat: tots els meus "vies respiratòries", i he estat capaç de fer-ho: una extraordinària i molt productiva: el treball d'un dia: amb la meva feina: no més d'entendre: el significat d'aquesta visió: per als pròxims deu anys. Quan per fi: li vaig demanar al Senyor per aturar: les meves activitats dels camperols, per beneficiar-se, i per prevenir i, la caiguda de totes les ànimes que: s'han perdut irremeiablement: en l'abisme de l'infern. Per tant, li vaig preguntar a Déu: de tenir més temps per estar a Internet.Que em disculpi si he estat així: idiota: per: un ús més: 10 anys: on diu: no: per tenir èxit: a: entendre: una vegada: com:, aquests dos somnis: els fets: a: distància: de: 10 anys : eren en realitat: 1). : A: un missatge: (però no va dir: Tinc altres coses que: "estrany": de: que: no: ja he parlat en els meus llocs) i 2). R: sol lloc geogràfic, perquè, en primer lloc, jo era: de: front: a: l'enorme plaça: on diu: no: ser capaç de: a: a veure-la. : I: que: dreta: jo estava: Massacre: del: Celeste Temple Jueu: a través de: que havia de: anar: a tota aquesta gent: el dia de la: Sentència. Per tant: la: el meu ministeri: de: unius REI: o: la metafísica: la "llei natural" és la següent: l'opció: només: per: entrar al Regne: de Déu, fins i tot: per: tots aquests ateus: i: de: a ningú : que:: no: que podria haver mort a través de: la: pacte: que Crist Jesús ha merescut per a nosaltres: .. tot: les ànimes: no: ells han comès: els pecats tan greus: així: per: digne: de: caure en: el: l'infern: per exemple: és:: sobre: ​​te: 60%: de: totes: la : la raça humana. Aquí és: per què: tot: que: el que podia fer,: o: no: el que podia fer en aquesta terra? : Per: m'és relativament: important que crec: que: si jo dic, no: vaig a tenir l'orientació: de: Israel: i: de: tota la nació: del: món? : Per: el canvi: el Fons Monetari Internacional d'avui: amb un: que: és: de: la propietat dels seus respectius països: per exemple: la Constitució diu? les ja programades 3 de la Segona Guerra nuclear és inevitable!

@ Uhjk100 - hem de deixar de: de: per exemple, "la falsa religió de l'Islam": per què: cap religió: o: una realitat: ideològic: pot ser fals! Quan: es converteix en: a: l'imperialisme de la intolerància: per: matar a la gent: innocent: que: són trobats culpables: només: per què: invocar Déu amb una de les seves moltes: diferents noms: o: on diu: aixafar les nacions, com: la maçoneria no : a través de,: la: la seva senyoratge del banc: que: que ha fet: il · legals: tota realitat: de: institucional (per què: tots els obligats: a: a: el silenci còmplice), en tot: la: món, a través de: la:pel FMI-Nou Ordre Mundial. Perquè, jo respecte a qualsevol persona que demostri el següent: de: Conèixer a Déu: que: és l'amor, la justícia, la pau, la misericòrdia, la igualtat: la fraternitat universal, el respecte per la paciència: i: la tolerància: on diu: tota la diversitat. Aquí és: per què: aquests valors: també: a: un ateu en els fets pot mostrar: de: conèixer més a Déu, de: totes les persones religioses junts! Però, fins que, el poder existeix teològica: i: Política: de: aquest ministeri: universal: de: unius Rei? És a dir: per: els propers 50 anys .. Tota realitat: religiosa: o: institucional: es mostra a continuació: humanitzar el seu veritable equilibri! A causa de que: en el moment de la: el meu ministeri: la teologia:: política, i no: és possible: no anti-crist: de: expressar-se a si mateix!