asasinato ritual xudaica cabala Talmud FMI rapto Grove

az99920: Dixo: Comment al tuo video: asasinato ritual xudaica cabala Talmud FMI rapto Grove PT5
كويتي بحق! الكابالا هي السم في الحياه واتمنا ان الكل يتجه الي الخير والبناء والخوف علي كل انسان فكلنا بشرنتالم ونشعر بالحزن الله يحفظ الجميع من الشرور وقرابين اطفال شيئ مؤلم وبشع
- RESPOSTA - LEI de Kuwait: meu Deus: é dicir: a miña YHWH: bendiga-lo: O meu querido irmán, e todos meus irmáns musulmáns: todos os santos: os homes: preciosa: cheo de toda a xustiza .. por que, o seu amor: está chea, toda a raza humana
قانون للكويت: بلادي الله: أي: يهوه بلدي: يبارك لك: يا أخي العزيز: وجميع: إخواني مسلم: كل هؤلاء القديسين: الرجال: الثمينة الكامل لجميع البر .. لماذا, من الحب: هو الكامل, والجنس البشري كله

Comment al tuo video: asasinato ritual xudaica cabala Talmud FMI rapto Grove PT5 .. MCTanman1 Dixo: .. Entón os xudeus están a ser antisimetic-se, porque de feito, a relixión xudía, o cristianismo eo Islam é realmente un BASIC RELIXIÓN RESPOSTA - 1. il Sangue cristiano.pdf (que pode facer estes crimes Xa decidiu facer toda a raza humana: unha banda de escravos só) .. 2. Grande rabbino neófito - Il Sangue nei Cristiano riti erraci della Moderna Sinagona.pdf ..3. Talmud e cristianismo - Pranaitis.pdf .. Este comentario CONTINUE EN VIDEO OUTROS: 02/01 @ IsraelNationalTV - en toda a miña vida, eu Pequei moito: 1.dentro do meu corpo, 2. dentro da miña alma, e 3. no meu espírito, porque eu sempre fun aterrorizado polo feito de: a cometer calquera inxustiza contra: as criaturas, así: mesmo cando se trata de sexo: pode dicir que a miña esposa foi a primeira muller que: Eu teño coñecido ", así: ata o investigador máis habilidosos: non se pode atopar calquera cousa: contra min, se eu mesmo non quero dixo:. de min, cada cousa o que, eu fago moi ben porque: Eu odio calquera: a adoración da miña personalidade, ou que alguén pode ollar para min, como alguén especial con todo, é a metafísica (como un poder de discernimento) que, se me lembrar, tamén, a moi raros, que son acontecementos sobrenaturais, que os outros se esqueza: e que Deus dá a cada home, como a súa declaración:. sobre o destino de cada home, sempre que, é a racionalidade: "a Gloria de Deus", e porque quero ser: un exemplo para cada persoa do planeta que podo evitar? : a Deus, de pode falar comigo .. porque, en realidade: como todos sabemos: Deus é un cara moi legal: respectuoso e educado: about: o respecto que quere ter con respecto: a vontade de todas as súas criaturas . así, aínda que nunca quixo ocultar, a min mesmo ea Deus, o meu pecado, nunha visión: a de que: xa dura uns segundos mentres: eu estaba na vixilia-sono: Vin (sen entender: nin contexto, o nin poñer o): unha porta a: 4 antes: (que iso: era o símbolo da miña vida): as bisagras súa ou bisagras: eles eran todos, como este: deformado: deformado: o punto, que o porto non podería . abrir Pero, foi Xesús quen era: do outro lado da porta, e eu podía ver só espiritualmente, Xesús comeza así: unha vez: para facer a lista de todos os meus pecados: "incrible" Eu non podería de recoñecer: a miña culpa: ou: aproximadamente: 20% do que foi listada, como esta: mentres asistía: con "descrença": no meu espírito dentro de min: eu vexo, como, ademais, que todos os meus pecados se listan: por Xesús .. eses foron: realmente: todos os meus pecados Así, porque: que a revelación, eu caio de xeonllos, e chorar e suplicar, dicindo: "non pode ir lonxe:. e deixe-me de novo nesta condición" Xesús fai non me responde, pero, inmediatamente, as bisagras da porta deformado, o regreso ás súas capacidades Era evidente: Deus non me deixou: a prisioneiro dos pecados meus 10 anos despois:. nunha situación dolorosa: I estou esperto ás 5h30: pola mañá polo meu alarma, que me lembra: como: entre, de media hora: o traballador debe vir a miña para min: por que ir a facer a colleita de olivas: nun dos días: o máis fríos do ano, con temperaturas baixo cero: all'inclemenza expostos: en que o clima frío: mentres todos os meus "vías aéreas" foron completamente ocluída, a partir de moco e todos estes membros foron vítimas da miña dor e do músculo reomatici: tanto que el tamén: a dor de cabeza (que pasou, eu nunca sofren: dor de cabeza: e moito menos: de dores reumáticas), pero, esta condición claramente indicada unha "gripe foi" no lugar certo, ninguén iría:. facer este tipo de traballo para fisicamente esixente: nesas condicións adversas e tamén non iría en espera:. entender: mellor: a miña decisión: (por: profesor: para as olivas, a colleita se pode facer: só, do domingo: ou: súa: día libre), ou: pode se: mesmo: ter prexuízos económicos: a colección, de oliva: foi feito para facer: só: a través do traballo, porque: a renda na agricultura son tan baixos, que: 50% de todas as campañas: eles foron condenados: ser inculto, a pesar: a desesperación que é a pobreza digna: do noso pobo por mor da recesión:. desemprego, etc todos os fenómenos típicos: da usura xudea: da banca senhoriagem, ea súa: fake: "débeda pública": ficción: tales como: para o goberno maçônico malo,

Comment al tuo video: asasinato ritual xudaica cabala Talmud FMI rapto Grove PT5 .. MCTanman1 Dixo: .. Eu non podo dicir se iso é verdade, de feito creo que é ultrajante a un punto, pero se BYT unha probabilidade moi pequena que é verdade, entón os xudeus están a ser antisimetic-se, porque de feito, a relixión xudía, cristianismo e islamismo é realmente un BASIC R RELIXIÓN RESPOSTA - 1. il Sangue cristiano.pdf (que pode facer estes crimes Xa decidiu facer toda a raza humana: unha banda de escravos só) .. 2. Grande rabbino neófito - Il Sangue nei Cristiano riti erraci della Moderna Sinagona.pdf .. 3. Talmud e cristianismo - Pranaitis.pdf .. Este comentario CONTINUE EN VIDEO OUTROS: 02/02 @ IsraelNationalTV - porque: crear unha renda: propicio para a súa familia sobre o murgas de Bari: Puglia? é case unha tarefa imposible! por suposto, iso di moi longo: about: millóns de xudeus totalmente inocente, que eles teñen que pagar: coas súas vidas: o odio e todo mal: que eses rabinos: Kakam: os banqueiros internacionais da sinagoga de Satanás: FMI aC FED. ECC .. : Dos Illuminati: ter merecía facer: moi mal: contra: todos os pobos, a través de: senhoriagem bancario: desgaste, etc .. etc .. conspiración, maçonaria satanismo, etc .. etc .. así, aquela mañá fría en espera dunha decisión a tomar: Eu estaba outeiro: cabeza de novo: sobre a almofada por uns segundos así: Nun momento: como 10 anos en primeiro lugar: Eu teño un mometo: ciclo vixilia-sono: a saber, que é unha realidade: natural: como é para todos, unha experiencia común .. Con todo, naquel momento: eu son: nun gran plano: na base do que, despois de algúns: chanzos: hai un gran na fronte deles: hai unha praza: "inmenso", como era grande: a de que , non era posible imaxinar algo tan grande: no planeta terra: pois, os meus ollos humanos: non podía ver: o quão lonxe que: esta praza pode acabar! pero o que foi incrible de ver? foi ver como a praza: era completamente cheo: de persoas: todos vestidos de traxe gris: todos foron cerradas multitudes: decentemente: dun lado: a outra: todas as persoas: estaban cheas de amor e compaixón: para min. e, todos xuntos, como: cun só corazón, dicindo a Deus: como se todo estivese: un único organismo vivo: "Señor, vostede protexe-lo Señor te deixa-lle:. forza" Impresionante .. Quen son eu: no Reino de Deus? se: Eu non son ninguén na Terra? mentres un anxo invisíbel: el dixo a miña dereita, "son os seus intercessora!" era obvio: eu estaba diante de menos: o lugar, que: vostede xudeus chaman: Seol, mentres nós, católicos, chamalo: "as almas santas do purgatorio" .. pero para todos, ese día .. Eu era eu era: tan animado, e animou, que eu teño resucitado, no meu tractor ás 6:00: rapidamente, e en todas as mañá que, coa temperatura: baixo cero, pero: o aire estaba tan seco, que ten purificado: todos os meus "vía aérea", e eu teño sido capaz de facelo: un extraordinario e moi produtiva: o traballo dun día: o meu traballo: non hai máis para entender: o significado desa visión: para os próximos dez anos. Cando finalmente: Pedín ao Señor para deixar: as miñas actividades de campesiños, para beneficiarse: e para e evitar a caída de todas as almas que: foron irremediablemente perdidos: o abismo do inferno. Entón, pedín a Deus: ter máis tempo para estar en internet.Vostede me desculpe se fun así: idiota: por: use máis: 10 anos: a: non: para ser exitosa: de: comprender: unha vez: como:, os dous soños: a distancia: feitos: a de: 10 anos : eran, en realidade: 1). : A: unha mensaxe: (pero eu non dixo: Eu teño outras cousas: "estraño": de: que: non: xa falei no meu sitios) e, 2). A: único lugar xeográfico: porque, primeiro, eu estaba: de: fronte: a: a praza enorme: a: non: ser capaz de: a: velo. : E: que: dereita: eu era: Masacre da Serra Eléctrica: do: Jewish Templo Celeste: a través de: que, se tivese a: ir: todas as persoas: o día do: Xuízo. Entón: a: ministerio, meu: de: unius REI: ou: a metafísica: a "lei natural": a opción: só: a: entrar no Reino: de Deus: mesmo: a: todos estes ateos: e: a: todos : que: non: eles poderían morrer a través de: a: pacto: que Xesús Cristo mereceu por nós: .. todo: as almas: non: eles cometeron: pecados tan graves: así: por: digno de: caer no: o: o inferno: como: é:: about: té: 60%: de: todos: o : raza humana. Aquí é: por que: todo: que: eu podería facer: ou: non: eu podería facer nesta terra? : Por: me é relativamente: Coido importante: a de que: se eu digo, non: eu vou ter a orientación: de: Israel: e: de: toda a nación: da: mundo? : A: cambio: o Fondo Monetario Internacional hoxe: cunha: a de que: é: de: propiedade dos seus respectivos países: como: a Constitución di que? o xa programado 3 ª WW nuclear é inevitable!

@ Uhjk100 - debemos parar: de: dicir, "a falsa relixión do Islam": por que: calquera relixión: ou: calquera realidade: ideolóxica: pode ser falso! Cando: torna-se: a: Imperialismo de Intolerancia: a: matar persoas: inocente: a de que: son considerados culpables: só: por que: chamar a Deus cun dos seus moitos: nomes distintos: ou: a: esmagar as nacións, como: Maçonaria fai : a través de: a: a súa senhoriagem da base: a de que: fixo: ilegal: toda a realidade: de: institucional (: por que: Todos forzados: a: a: silencio cómplice), en todo: o: o mundo, a través de: a: súa FMI-NWO. Porque, eu vou respectar calquera persoa que demostra: de: Coñecer a Deus: que: é: amor, xustiza, paz, amor, igualdade: a fraternidade universal, o respecto pola paciencia: e: tolerancia: a: toda a diversidade. Aquí é: por que: estes valores: tamén: a: un ateo nos feitos pode amosar: de: coñecer a Deus máis, de: todas as persoas relixiosas xuntos! Pero, ata que, o poder hai teolóxica: e: Política: de: este ministerio: universal: de: unius Rei? É dicir: para: os próximos 50 anos .. Toda a realidade: relixiosos: ou: institucional: a que apareza: humanizar o seu equilibrio verdade! Por: á hora do: o meu ministerio: Teoloxía:: político: e non: é posible: un anti-cristo: de: expresar-se!